Gå til innhold

Fantastisk billig gadget-butikk


Anbefalte innlegg

14. mai la eg inn bestillingen på ein Mini 2in1 Laser Pointer Keychain og LP1031 4 in 1 LED Light + LASER Pointer + Ball PEN + PDA Stylus.

16. mai var pakken sendt

20 eller 22. mai dumpa pakken ned i postkassen min. Kom som flypost frå HongKong. Går raskare å sende frå HongKong til Haugesund enn frå Sandefjord til Haugesund :p

 

Kvaliteten ser bra ut, skreiv inn den koden for å få bonuslykta og fekk to av den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var interessant..Er det noen som kjenner til flere slike butikker ned i Asia, der man kan handle for en billig penge?

6159582[/snapback]

 

www.cellphoneshop.net

 

Veldig, veldig seriøse karer. Jeg fikk en gang en mobilveske som ikke passet helt. Jeg skreiv på engelsk til dem. En dag senere fikk jeg en e-mail tilbake hvor de på god engelsk beklaget, og sendte meg snarest en ny veske. Super service, lave priser og rask levering. Dog er ikke porto gratis, men den kommer på rundt 30-40,- NOK.

 

Samme her. Alt kommer direkte fra fabrikk i Hong-Kong. Rabattkoder dumper stadig ned i e-mailen min. Den seneste jeg fikk er:

 

EXTRA 10% SAVINGS

Coupon code: MOT10

Discount: 10% of total purchase

Minimum Purchase: US$10

Expiry: June 10, 2006

 

EXTRA 20% SAVINGS

Coupon code: MOT20

Discount: 20% of total purchase

Minimum Purchase: US$25

Expiry: June 10, 2006

 

Alle kan bruke denne.

 

Jeg har handlet her minst 10 ganger gjennom 2-3 år, og alle gangene har alt kommet og som forventet. Jeg tar dog intent ansvar for andres handler der, og kan ikke garantere noe som helst.

Lenke til kommentar
14. mai la eg inn bestillingen på ein Mini 2in1 Laser Pointer Keychain og LP1031  4 in 1 LED Light + LASER Pointer + Ball PEN + PDA Stylus.

16. mai var pakken sendt

20 eller 22. mai dumpa pakken ned i postkassen min. Kom som flypost frå HongKong. Går raskare å sende frå HongKong til Haugesund enn frå Sandefjord til Haugesund :p

 

Kvaliteten ser bra ut, skreiv inn den koden for å få bonuslykta og fekk to av den :)

6158608[/snapback]

Jeg bestiller som regel på eBay, både fordi det er billigere en denne butikken og fordi jeg følger meg tryggere. En gang fikk jeg en pakke levert på 4 dager! Nesten raskere en Komplett.no leverer ;)

 

 

Såg bra ut, dei hadde blandt anna straumforsyning til laptop for ein billig penge (150,-), er det over 200,- det blir toll på som vanleg?

6159778[/snapback]

Er det over 200,- blir det toll.
Lenke til kommentar
Selv på ebay sliter man vel med å finne bluetooth adapter til 77 kr inkludert frakt?

6160424[/snapback]

Akkurat den var veldig billig det skal jeg ikke nekte for, men de fleste andre ting finner du billigere på ebay. Gidder ikke ta noen diskusjon rundt det, både fordi det er OT og fordi det stemmer.

Lenke til kommentar
www.cellphoneshop.net og coupon: freeship - gir deg gratis frakt :) - kan ikke brukes med andre koder da men... hva som lønner seg får man bare regne seg frem til.

6163606[/snapback]

 

Ja, det stemmer. De hadde ikke dette fast før, men sikkert noe de har innført nå. De har jo "salg" hele tiden, så hvorfor ikke slenge med gratis frakt også :w00t:

Lenke til kommentar

Har kjøpt en god del stæsj fra ledshoppe og alt har alltid kommet fort og greit. Har nå funnet en ny og spennende butikk, www.fithunit.com med mye av de samme varene + en del til. Her er det ikke free shipping, men fortsatt veldig billig. Fikk mail fra de i dag om at de sender til norge, så nå er det vel bare å sette i gang og bestille.

 

Simen

Lenke til kommentar
Går utifra at du tenkte på www.fifthunit.com

 

Har endel snacks der også, men litt siden har litt problemer (home&garden kategorien fungerer ikke m.m.) - Noen som har erfaringer med butikken? Post ifra Asia bruker jo ikke å være allverden for oss som er vant med skyhøye portopriser.

6173860[/snapback]

Siden var fin, så seriøs ut, men hvorfor har de svenske navn på nesten alle varene? :!:

Lenke til kommentar

Ser litt suspekt ut, men ser at de fleste som har bestillt derifra har fått varene og vært relativt fornøyd. Er endel amerikanere som har klaget over lang shipping men for oss som er vant med treg postgang er vel ikke dette store problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...