Gå til innhold

Fantastisk billig gadget-butikk


Anbefalte innlegg

5. This product is usually used as a greeting doorbell in place of a ritual girl to welcome vistors. If set the sound as alarming, the unit can be used as alarming doorbell.

 

Endelig har jeg fått kvitta meg med min rituelle jente(?), takk ledshoppe!

 

Virker uansett som en kul butikk, må få bestlilt noe snart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kaffevarmeren setter jeg på nå.

19:50 - 24 grader

19:55 - 28 grader

20:00 - 30 grader :( skuffende.

20:10 - 32 grader

Heh. Ingen slike greier klarer å varme opp kaffe (bare 2.4W via USB), men prøv å ta tiden det går fra en kopp går fra drikkevarm til ufyselig kald med og uten varmeplaten. Der har den kanskje noe for seg.

6945409[/snapback]

 

Litt bump ang. DEN saken, men her fant jeg en test av et lignende produkt.

 

Siden disse gutta klarer å få tempen opp i 50 grader, velger jeg og tro at Ledshoppe ikke kan lage skikkelige kaffevarmere.

 

Hvor mye tror dere det egentlig er mulig å få ut av en usb port ?

(varme)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

LE1003

6000mcd 5mm Blue LED x 500pcs $20.00 USD

 

LP1002

Mini 2in1 Laser Pointer Keychain X 3pcs $3.00 USD

 

LP1001

Mini 1 LED Keychain $3.00 USD

 

LP1031

4 in 1 LED Light + LASER Pointer + Ball PEN + PDA Stylus $5.00 USD

 

Sub Total $31.00 USD

Shipping and Packaging FREE

Grand Total $31.00 USD = 184 kroner.

 

Hakke peiling på hva jeg skal med 500 lysdioder, men skal lage noe artig av et par av dem ihvertfall

 

Som noen skrev over i tråden her med ref til Øystein Sunde - Kjekt ha

 

:)

Lenke til kommentar

Litt bump ang. DEN saken, men her fant jeg en test av et lignende produkt.

 

Siden disse gutta klarer å få tempen opp i 50 grader, velger jeg og tro at Ledshoppe ikke kan lage skikkelige kaffevarmere.

 

Hvor mye tror dere det egentlig er mulig å få ut av en usb port ?

(varme)

7974829[/snapback]

 

USB går på 5V, og maks strømtrekk fra en USB-port er 500mA, så da er det ren matematikk, P=U x I: 5V x0,5A =2,5W. Ikke akkurat effekt som en elektrisk vannkoker, med andre ord.. :whistle:

Lenke til kommentar

USB går på 5V, og maks strømtrekk fra en USB-port er 500mA, så da er det ren matematikk, P=U x I: 5V x0,5A =2,5W. Ikke akkurat effekt som en elektrisk vannkoker, med andre ord..  :whistle:

8423281[/snapback]

 

2,5 varme ?

(legg merke til hva jeg spurte om)

8425966[/snapback]

 

Varme blir oppgitt i watt,er det grader du er ute etter?

Lenke til kommentar
Varme blir oppgitt i watt,er det grader du er ute etter?

Jepp.

I et lukket system? Opp mot uendelig mange grader (tempraturen vil øke så lenge vi tilfører energi), over opp mot uendelig lang tid (avhengig av størrelsen på systemet).

 

I en normal kaffekopp, i et normalt rom? Marginalt over ambient romtemperatur. Med en effekt på bare 2.5W vil kaffekoppen man forsøker å varme opp vil snart avgi energi til omgivelsene like raskt som man klarer å tilføre den.

Lenke til kommentar

ledshoppe kan en styr unna, problemer som usb 2.0 er egentlig 1, led lykter virker ikke etc. tapte 40kr, men usb huben kan brukes til tastatur.

 

på bildet var 2.0 skrevet på huben, når den kom i posten var det erstatet av et 2.o klistremerke..

 

handlet med en del hk firmaer, og de fleste lurer ikke en ny kunde ved første ordre

Lenke til kommentar
ledshoppe kan en styr unna, problemer som usb 2.0 er egentlig 1, led lykter virker ikke etc. tapte 40kr, men usb huben kan brukes til tastatur.

 

på bildet var 2.0 skrevet på huben, når den kom i posten var det erstatet av et 2.o klistremerke..

 

handlet med en del hk firmaer, og de fleste lurer ikke en ny kunde ved første ordre

8434498[/snapback]

 

Du var nok bare uheldig... :hmm: Har kun hat gode leverelser fra ledshope. :w00t: Dersom det skulle vere noe gale med produktene du bestiller kan du bare sende en mail til de så får du en ny... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...