Gå til innhold

Fantastisk billig gadget-butikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde www.fifthunit.com nå...

 

Fikk mail tilbake

Message From Seller:

Your order #*SENSUR* is fully refunded and cancelled because we are unable to ship to the address you have provided.

 

Ikke bra... :(

Endret av Mez
Lenke til kommentar

Da var varene mine kommet fra Ledshoppe, og jeg må si jeg er mektig imponert.

For det første så har jeg ikke betalt mer en 200kr og allikavel får jeg det som en rekomandert sending, hadde seriøst forventet den billigste frakt måten enn kan tenke seg.

 

Og tingene jeg kjøpte så er noen en greie kvalitet, mens andre er helt toppers. Og jeg fikk alle de små led-lyktene :)

 

Nei, er kommer det til å kjøpes mye. Er nesten slik at jeg får dårlig samvitighet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
14. mai la eg inn bestillingen på ein Mini 2in1 Laser Pointer Keychain og LP1031  4 in 1 LED Light + LASER Pointer + Ball PEN + PDA Stylus.

16. mai var pakken sendt

20 eller 22. mai dumpa pakken ned i postkassen min. Kom som flypost frå HongKong. Går raskare å sende frå HongKong til Haugesund enn frå Sandefjord til Haugesund :p

 

(bumper denne fremfor å starte ny jeg).

 

Hm... Her er min historikk:

 

25 Mai - Bestillt

30 Mai - Sendt

07 Juni - Venter fremdeles i spenning.

 

Nesten så jeg stikker ned til hentelageret i HongKong selv! Satser på at det kommer noe før helga.

Lenke til kommentar
Prøvde www.fifthunit.com nå...

 

Fikk mail tilbake

Message From Seller:

Your order #*SENSUR* is fully refunded and cancelled because we are unable to ship to the address you have provided.

6189194[/snapback]

 

Har du en PayPal verified account? Det må du nemlig ha, visstnok.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått 2 stk bluetooth (heldigvis ikke rekomandert). Noen som har funnet oppdaterte drivere til denne? De som fulgte med fungerte ihvertfall ikke på første forsøk (Hmmm hvorfor skal bluetooth være så sært, har aldri fått en plug&play når det gjelder bluetooth)

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat oppdaget Ledshoppe, en nettbutikk i Hong Kong som selger nyttige og unyttige gadgets for nesten ingen ting. Gratis shipping har de også, og hvis du skriver inn rett kode i kommentarfeltet får du en gratis led-lommelykt for hver ting du kjøper.

 

Har ingenting med dem å gjøre, synes bare alle fortjener å f.eks kjøpe led-lommelykter for $3 ferdig levert i Norge :)

 

a.

6100458[/snapback]

 

 

Har lurt på lenge nå; hva er den rette koden? :p

Lenke til kommentar
Da har jeg fått 2 stk bluetooth (heldigvis ikke rekomandert). Noen som har funnet oppdaterte drivere til denne? De som fulgte med fungerte ihvertfall ikke på første forsøk (Hmmm hvorfor skal bluetooth være så sært, har aldri fått en plug&play når det gjelder bluetooth)

6290207[/snapback]

 

Sjekk Her....

 

Tror de er oppdatert...

:thumbup:

Lenke til kommentar

Har prøvd de allerede, var like dårlige som de som fulgte med.

De fungerer derimot utmerket med Widcomm Bluetooth Software Drivers (jeg bruker versjon 5.1.0.1100) måtte patche de slik at de godtok adapteret men nå fungerer begge adapterene som en drøm (og faktisk mye bedre en D-Link adapteret jeg har ifra før av).

 

Det skal være mulig å patche MS sine drivere også slik at den innebygde støtten i SP2 fungerer, men jeg så ingen grunn til å teste dette da Widcomm driverne fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Jeg ser ihvertfall ingen grunn til å "gamble" på at den glir igjennom .

Ingen enkeltvarer over 200,- = dele opp ordre slik at ingen kommer over grensa.

Bestiller du enkeltvarer til over 200 blir valget vanskligere - enten gamble på at den glir igjennom eller bestille alt og belage seg på at den blir stoppet uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...