Gå til innhold

Fantastisk billig gadget-butikk


Anbefalte innlegg

Hvis folk her ønsker å spare krefter og tid vær så vennlig og ikke begynn å diskuter toll og tull (www.toll.no / www.tull.se). Det finnes allerede flere årsverk med innlegg her på forumet om dette temaet. Så jeg anbefaler zeph et kjapt søk her på forumet for å få svar på sine spørsmål. Jeg vet de finnes, og det er mange av dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min lommelykt i dag fra ledshoppe... Men den er defekt :(

 

uansett hvordan jeg vender og vrir på batteriene, så nekter den å fyre :(

 

Noen andre som har mottatt defekte varer og har sendt produktet tilbake?

Nå ble plutselig ikke produktet så billig likevel, når man må betale frakt tilbake til Hong Kong... Noen som har tips til hva jeg burde gjøre?

Hvis frakten kommer på over 65,-, kan jeg bare bestille ny lykt, men er kjipt å måtte betale for et defekt produkt uansett.

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Hvis folk her ønsker å spare krefter og tid vær så vennlig og ikke begynn å diskuter toll og tull (www.toll.no / www.tull.se). Det finnes allerede flere årsverk med innlegg her på forumet om dette temaet. Så jeg anbefaler zeph et kjapt søk her på forumet for å få svar på sine spørsmål. Jeg vet de finnes, og det er mange av dem :)

6336687[/snapback]

Eg har berre eitt spørsmål eg, og det er kva gebyr det er WiSLE snakkar om. Det er ikkje moms til staten, det er ikkje tollavgift, kva er dette?

 

Har lest det meste på Toll.no, og at det er ei avgift for å "tolle", men då blir det jo ein prisauke på 100%.

 

25% moms, 20% tollavgift, 25% pluss 200 kroner avgift til dei som tollar...er berre surr dette.

Lenke til kommentar
Hvis folk her ønsker å spare krefter og tid vær så vennlig og ikke begynn å diskuter toll og tull (www.toll.no / www.tull.se). Det finnes allerede flere årsverk med innlegg her på forumet om dette temaet. Så jeg anbefaler zeph et kjapt søk her på forumet for å få svar på sine spørsmål. Jeg vet de finnes, og det er mange av dem :)

6336687[/snapback]

Eg har berre eitt spørsmål eg, og det er kva gebyr det er WiSLE snakkar om. Det er ikkje moms til staten, det er ikkje tollavgift, kva er dette?

 

Har lest det meste på Toll.no, og at det er ei avgift for å "tolle", men då blir det jo ein prisauke på 100%.

 

25% moms, 20% tollavgift, 25% pluss 200 kroner avgift til dei som tollar...er berre surr dette.

6345249[/snapback]

 

Gebyret jeg snakker om er gebyret posten tar for å "legge ut" for moms+toll.

Lenke til kommentar
Hvis folk her ønsker å spare krefter og tid vær så vennlig og ikke begynn å diskuter toll og tull (www.toll.no / www.tull.se). Det finnes allerede flere årsverk med innlegg her på forumet om dette temaet. Så jeg anbefaler zeph et kjapt søk her på forumet for å få svar på sine spørsmål. Jeg vet de finnes, og det er mange av dem :)

6336687[/snapback]

Eg har berre eitt spørsmål eg, og det er kva gebyr det er WiSLE snakkar om. Det er ikkje moms til staten, det er ikkje tollavgift, kva er dette?

 

Har lest det meste på Toll.no, og at det er ei avgift for å "tolle", men då blir det jo ein prisauke på 100%.

 

25% moms, 20% tollavgift, 25% pluss 200 kroner avgift til dei som tollar...er berre surr dette.

6345249[/snapback]

 

Gebyret jeg snakker om er gebyret posten tar for å "legge ut" for moms+toll.

6345754[/snapback]

 

Eller som du selv må ut med for å fortolle selv via internett. Man kan velge selv. Du har nok ikke lest godt nok om du ikke har fått med deg dette. Og det står som sagt mange plasser her på forumet allerede.

Lenke til kommentar
Bestilte en sånn fm sender for mp3spilleren til å ha i bilen, får håpe den funker greit da og ikke bare er noe boss..

6354877[/snapback]

 

Fikk den i dag, så 7 dager frakt er ikke gale :)

Var ganske god lyd i den og bassen var grei så lenge man ikke skrudde volumet på mp3 spilleren så altfor høyt opp men heller skru opp på radioen.

Veldig bra til 50kr :thumbup:

 

Pakken hadde frimerker for $8.20 og jeg betalte $8 :p

Endret av magio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...