Gå til innhold

6 millioner innlegg passert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synest dette forumet er det helt klart beste i landet, og mye på grunn av gode retningslinjer, moderatorer og mange seriøse brukere. Mange andre forum er preget av useriøse brukere. Selv har jeg lært mye etter jeg ble medlem for cirka 1,5 år siden. Så om forumet ikke er det størtse, så mener jeg at det er det beste.

 

Jeg tror ikke at fokus på visse innlegg gir for mye fokus på postcount og fører til Sms-språk (som tidligere antydet i diskusjonen). Jeg har sett flere moderatorer som slår ned på dårlig språkbruk. Personlig prøver jeg å skrive bokmål i ren form for at alle skal forstå det, men ingen er perfekte.

Lenke til kommentar
Det er en oversikt her: http://www.big-boards.com/highlight/34/1/

6097182[/snapback]

På oversikten står det at Diskusjon.no har 40 moderatorer og 6 mill innlegg.

Til sammenligning har :

Gaia Online: 119 moderatorer og 625 mill poster

IGN boards: 350 moderatorer og 132 mill poster

Nexopia: 500 moderatorer og 65 mill poster

Offtopic.com: 69 moderatorer og 56 mill poster

 

Med andre ord er Diskusjon.no en av forumene med flest moderatorer i forhold til antall poster. Ikke rart kvaliteten på dette forumet er så bra.

 

EDIT: Det burde vært en statistikk for hvor lange gjennomsnittsinnleggene (uten quote) på de forskjellige forumene er. Da hadde man fått ett bedre bilde av om hvor mye chat og hvor mye skikkelig diskusjon det er.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Hver dag er det nye artikler med hvor mange innlegg som har kommet i forumet...  makan til stat whores har jeg ikke sett siden i går kveld da jeg spilte CS:Source  :thumbdown: Kvalitet fremfor kvantitet  :w00t:

6100752[/snapback]

Hver dag? Det kommer én forumartikkel ukentlig, og én artikkel hver gang det er postet en million nye innlegg.

Lenke til kommentar
Tror nettavisen.no kommer til å slå hw.no om ikke så lenge.

 

Btw liksom, kvaliteten derimot kan ikke sies å være på høyde med hw.no

6095222[/snapback]

 

Forumet på nettavisen er jo helt håpløst, en mann skriver et innlegg, de neste fem postene er som følger.

Jeg var først til å skrive her, jeg var først til å skrive her, jeg er nummer to til å skrive her, pokker ikke først igjen og til slutt jeg er nummer to til å skrive her osv osv osv... :wallbash: (er det noe som heter moderatorer på det forumet?)

 

Da har vi det mye bedre her...

 

Edit: I hvert fall en skrive feil rettet. :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Er det slik at hele "off topic" -diskusjonen ikke blir tellt, eller er det bare OT-baren?

6113772[/snapback]

Alle poster blir telt i det totalte antall poster som er postet her på forumet, men Off Topic-kategorien teller ikke på individuelle brukeres postantall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...