Gå til innhold

'Skifte om på RAMen mellom to bærebare.


Anbefalte innlegg

Pappa har netopp fått seg en ny laptop med 1024 RAM

Imens jeg sitter igjen med en med 512, men den jeg bruker har bedre grafikk kort osv.

Vi har blitt enige om at hvis det går skal vi skifte på RAMen, så at jeg får 1024 og han 512.

Er det mulig.

 

Jeg har en HP Pavilion zt3000

 

Og pappa har Dell Latitude D610

 

Jeg er veldig nybegynner når deg gjelder hardware så kunne trengt god instruksjon.

Hvis det er noe mer info dere trenger si ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kommet så langt at du har oppgradert? Er maskinen oppe og sviver?

 

Jeg tenker på det samme - å oppgradere minnet på min HP zt3017ea. Men så var jeg innom en lokal datakjappe i dag, og snakket med en der som mente at jeg måtte ha originalminne spesifikt for produsenten. Jeg selv tenker at det burde gå greit uansett hvilke minneprodusent, så lenge det er en SO-DIMM DDR 2700, men han i butikken mente at han hadde "erfaringer".

 

Så, er det noen som kan bekrefte denne "erfaringen"?

Endret av teru
Lenke til kommentar
Har du kommet så langt at du har oppgradert? Er maskinen oppe og sviver?

 

Jeg tenker på det samme - å oppgradere minnet på min HP zt3017ea. Men så var jeg innom en lokal datakjappe i dag, og snakket med en der som mente at jeg måtte ha  originalminne spesifikt for produsenten. Jeg selv tenker at det burde gå greit uansett hvilke minneprodusent, så lenge det er en SO-DIMM DDR 2700, men han i butikken mente at han hadde "erfaringer".

 

Så, er det noen som kan bekrefte denne "erfaringen"?

6116163[/snapback]

 

Njaa ? Har nå stappet inn alle typer av minnebrikker i mange forskjellige maskiner og de aller fleste funker uten feil eller andre problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...