ttt Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 This is unedited footage of Spore that will be going to TV networks covering E3 next week. Spore ser like spennande ut som vanleg. Gleder meg til vi får enda meir info på E3.
hugRmunR Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Gud å jeg gledere meg til Spore kommer ut! Venta på dette spillet en stund nå
ttt Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Bare synd at vi kanskje må vente til neste år før vi får lage vårt eige univers. Electronic Arts also confirmed in the earnings call that Will Wright's Spore will not ship in this fiscal year, meaning that the much-awaited title will not debut until at least April 2007. http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=9162
FonderPrism Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Spillet ser bare bedre og bedre ut, men som Heyward hinter til så vil nok dette være et ganske krevende spill, håper på en liten oppgradering av vår PC innen det kommer i alle fall!
Sponis Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hva gjør man i spille? leke gud eller noe? 6055758[/snapback] Man lager sin egen sivilisasjon. Først designer man en skapning akkuratt slik man vil, du kan lage et jordbær med bein eller en oppegående krokkodille f.eks, så styrer man denne igjennom evolusjonen, så blir den til 2, så til 4, så til en liten by osv. Til slutt har du egne planeter og kan reise ut i verdensrommet.
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Er det oppgaver å løse, eller er alt helt fritt (innenfor spillets begrensninger/utvikling)?
Phoenixs Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Er det oppgaver å løse, eller er alt helt fritt (innenfor spillets begrensninger/utvikling)? 6056032[/snapback] Egentlig er det jo å styre evolusjonen fra første øyeblikk til det uendelige. Du starte som 1 celle. I begynnelsen kommer spillet bare til å handle om å spise og overleve i urtids havet. Når du har spist nok, eller gått opp 1 lvl eller hva du nå kaller det. Da kan du ta skapningen videre til neste steg. Hver gang et slikt steg skjer er det du som helt fritt kan designe skapningen din. Vil du ha et bein på hodet, go on do it. Slik går det. Celle -> Fisk -> Landdyr -> 2 dyr møtes = barn -> begynnelsen av et samfunn (Du kan begynne å bygge) -> avansert samfunn -> osv -> helt til du har erobret universet. Dette var veldig forenklet, men noe likt det her kommer det til å være. I begynnelsen er hele spillet basert rundt "spis eller bli spist", her styrer du skapningen din i tredjepersons/topdown vinkel. Når det stadiet er over går spillet over på city building, krigføring osv. Mer likt et vanlig strategi spill. De jeg gleder meg mest till er den totale friheten til å designe alt. Bygninger, skapningene. Alt kan du designe selv. Spillet skal visstnok også bruke internett til å laste ned skapningene og sivilasjonene til andre spillere. Slik at npc'en er designet av andre spillere over hele verden. Dette er nok noe av det mest innovative på mange, mange år. Friheten og omfanget er jo helt enormt. Det jeg frykter mest er at EA er utgiveren. Spillet har så mange gode ideer, det ville være synd hvis ting blir fjernet, ikke gjort bra nok, bare for å tjene ekstra penger . Lang film om det meste av features her: http://www.youtube.com/watch?v=GXMsWNGcbP4&search=Spore Endret 7. mai 2006 av Phoenixs
Skagen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Synes Spore-utviklerene helle kunne ha tatt en prate med Valve om distributering over Steam. EA Games er jo kjent for å herpe gode spill.
Dj_Arnleif Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Mitt sprøsmål nå er, går det an å viderutvikle sivilisasjonen din etter at den er blitt ganske stor? Altså redigere litt på dyrene dine?
Sponis Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Synes Spore-utviklerene helle kunne ha tatt en prate med Valve om distributering over Steam. EA Games er jo kjent for å herpe gode spill. 6057057[/snapback] For det første er Valve en utvikler ikke en utgiver, og de eneste spillene de gir ut er amatørspill laget av fans. For det andre er Spore utviklerene, nettopp EA, så sier seg selv at de vil gi ut spillet selv.
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Gleder meg Blir sikkert det nye SimCity, men dette blir SimUniverse.
Bertelsen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Lurer på hva slags maskinvarekrav dette spillet må ha?
aespN Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Det jeg lurer på er hvor mye plass det kommer til å ta?
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Lurer på hva slags maskinvarekrav dette spillet må ha? 6058377[/snapback] Det jeg lurer på er hvor mye plass det kommer til å ta? 6060032[/snapback] To store spm. for generelt alle tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå