Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Fedorov, jeg er nysgjerrig; hvilke spill liker du egentlig? Går det kun i pc?

 

Dette er et helt ærlig spørsmål, siden du tydeligvis ikke finner noe som ser spennende ut på noen av de nye konsollene.

6074288[/snapback]

 

Hater PC spill mest av alt.

 

Jeg liker PS1 spill fordi gameplay er alt. Grafikk betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fedorov, jeg er nysgjerrig; hvilke spill liker du egentlig? Går det kun i pc?

 

Dette er et helt ærlig spørsmål, siden du tydeligvis ikke finner noe som ser spennende ut på noen av de nye konsollene.

6074288[/snapback]

 

Hater PC spill mest av alt.

 

Jeg liker PS1 spill fordi gameplay er alt. Grafikk betyr ingenting.

6074294[/snapback]

 

Gameplay brukes ofte som unnskyldning for dårlig grafikk. Av to helt like spill, herav et med god grafikk, og et med dårlig, er det spillet med god grafikk som er best. Det er også morsommere å spille et 20 år gammelt EGA-spill enn et nytt EGA-spill.

Lenke til kommentar

Angående søksmålet fra Immersion (som Microsoft nå eier 51% av), så fikk dem patenten godkjent to år etter DualShock-controlleren var på markedet.

Trist, men slik er det.

6074056[/snapback]

 

Immersion Corp. is the holder of US patents 6,275,213 and 6,424,333, covering "haptic feedback," i.e., the use of computer-controlled vibrating motors to provide tactile feedback to a user in a game or other application. Filed in 1995 but not approved until 2000, the patent affects both controllers and games.

 

Min utheving der... Altså søkte de om patent i 1995, som er noen år før Sony lanserte sin DualShock-kontroller. Det er enkelt for et firma som Sony å sjekke patentsøknader før de evt. lager et eller annet, så de burde hvert klar over dette hadde de gjort hjemmeleksen sin.

 

kilde: http://arstechnica.com/news.ars/post/20060313-6366.html

Endret av SBS
Lenke til kommentar

 

syns ikke det så noe spesielt bra ut :nei: syns nesten doa4 ser bedre ut, men det ser nok anderledes ut i bevegelse og HD

6075139[/snapback]

 

Fedonræv finner bare de dårligste skjermbildene, uten å tenke over at både PS3, 360, og Wii også kan vise flott grafikk. I tillegg er det ganske dobeltmoralistisk mtp. at han også har hevdet at grafikk er irrelevant.

Lenke til kommentar
Finnes det spel som minnar om DoA på PS2 utanom Tekken? Tekken går for treigt for min del, DoA3 på Xbox var kos.

6074973[/snapback]

For min del avskreiv eg DoA-serien etter DoA 2, synest det var skuffande i høve til det første spelet. Veit ikkje korleis dei nye spela er, men den beste serien i denne sjangaren til PS2 er Virtua Fighter. VF4 var knallbra.

 

Og so har du jo Soul Calibur-spela. Der har du våpen, men ellers er det veldig likt. Skikkeleg bra dei òg.

 

Kay

Lenke til kommentar

Folka bak tekken må være verdens dårligste til å skape hype. :p

 

Ikke bare har de brukt de samme lydene siden Tekken 1, men de adder ikke stort mye med tanke på grafikk fra spill til spill heller. Det er liksom bare det som kommer som standard med den nye hardwaren som blir med i spillene.

 

Uansett er de overlegne i alt som heter kontroll, action, stemning etc. Ingen andre spill man virkelig kan bli tilnærmet uslåelig i. Husker da jeg vant turnering på vidregående. Mitt stolteste øyeblikket. :whistle:

 

... har t-skjorta med "Tekken Champion" hengende her. :!:

 

-TwiiK

Lenke til kommentar
Synes det

oser ironi av den første posten jeg, ikke fanboy.

6033500[/snapback]

 

360-fanboy oser det av den første posten...

6075608[/snapback]

 

Fedorov slengte nettopp drit om Halo 3 i en annen tråd han lagde, så tviler på han er 360-fanboy. Hvis han er noe, så er det et forumtroll.

6075616[/snapback]

 

Han er bare ekstremt kresen. Han liker ingenting som har kommet etter PS1. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...