Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 av 9999999 får et eller annet virus fra kjøttdeigen til Gilde, og folk blir redde for å spise den. Tull!

6782735[/snapback]

Jammen, iceman er den som får det. Siden 1 av 9999999 spiser rå kjøttdeig, fra gilde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp jepp.

Driver å tenker litt angående scooteren min jeg ... har litt lyst til å selge den,  og kjøpe moped. Eneste er at man ser mer uskyldig ut på scooter, og trim er ikke så vanlig ...

6782746[/snapback]

Som jeg sa; Scooter er for jenter og homofile.

Skrevet
Låner en bil av kompis1. Kompis2 (som har gjort at purken ringte meg til mårran idag  :ermm: ) har ødelagt døra på bilen da han kjørte opp til hoff idag for å hente kompis3 som kom ut. Jeg lot kompis2 låne bilen fordi jeg ikke gadd å stå opp kl 8 for å hente han.

Min skyld eller burde jeg ta på meg skylda?

6782127[/snapback]

Du må gjøre opp med kompis 1, det er ditt ansvar som låner bilen hans. Deretter kan du få kompis 2 til å betale deg tilbake det du måtte betale kompis 1, men uansett bør kompis 1 får pengene av deg med en gang. Ikke la det bli slik at en krangel mellom deg og kompis 2 gjør at kompis 1, som er uskyldig, blir sittende igjen med ødelagt dør.

Skrevet
1 av 9999999 får et eller annet virus fra kjøttdeigen til Gilde, og folk blir redde for å spise den. Tull!

6782735[/snapback]

Jammen, iceman er den som får det. Siden 1 av 9999999 spiser rå kjøttdeig, fra gilde.

6782748[/snapback]

Kan ikke vente :dribble:

Skrevet
Så konklusjonen er.. Du spiser rå kjøttdeig fra Gilde.

Okei, du er ikke syk, men hva i huleste smultringhull tenker du på?  :hmm:

6782728[/snapback]

MAT......

6782744[/snapback]

Rå kjøttdeig virker ekkelt. Men rå eggerøre og rå pepperkakedeig.. MMMM.. Skjønner ikke hvorfor det skal stekes og heves.. Det er mer godt rått.

Skrevet

6782735[/snapback]

6782748[/snapback]

6782757[/snapback]

Iceman er barsk. Fugleinfluensaen preller av

Skrevet

6782735[/snapback]

6782748[/snapback]

6782757[/snapback]

Bare vent, når du sovner stille inn i senga.. :evil:

Skrevet

Hepp, da har pappa reist til Bergen for å se Rolling Stones, mamma og søss er i sogndal og jeg har hele huset for meg selv. Wee! :wee: Blir kanskje et aldri så lite vors i kveld.

Men nå skal jeg lese Snusi sin Shpongle-guide. :cool:

Skrevet

demille: Så gjør a, c, f, g og l. Oppgaver blir som oftest vanskeligere etterhvert, så det hjelper ikke å stoppe tidlig. Hvis du derimot tar noen få utvalgte oppgaver, og forklarer at det ikke er poeng i å repetere noe ihjel hvis man har fortstått det, så vil de fleste lærere forstå det.

Skrevet
Hepp, da har pappa reist til Bergen for å se Rolling Stones, mamma og søss er i sogndal og jeg har hele huset for meg selv. Wee! :wee:  Blir kanskje et aldri så lite vors i kveld.

Men nå skal jeg lese Snusi sin Shpongle-guide.  :cool:

6782839[/snapback]

Argh. jeg hater meg sjøl for at jeg ikke er der...

Skrevet (endret)

noen som har den matte boka, T1?... for enten er det en del feil i fasiten eller så suuger jeg i matte :/

ahh.. fikk hjelp av mamma :) var feil i fasiten :cool:

Endret av demille
Skrevet

Er dere klar over at alt jeg har gjort på jobb i dag er å installere et par programmer på en datamaskin (som står rett vedsiden av datamaskinen jeg bruker nå), spist og søttet å fjaset på forumet.

Deilig med den første tiden som lærling for da kan jeg så lite om systemet at det ikke er så mye jeg kan gjøre egentlig.

Nesten som å sitte hjemme :p

Skrevet
demille: Fortvil ikke. Bli heller med i klubben min for de som er ubegavet i matematikk. Jeg ligger på 3- i gjennomsnitt. :D

6782997[/snapback]

Eller blir med i klubben min for de som ikke har matematikk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...