Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

På jobb har hu på seg en liten genser, siden det er litt kaldt der, jeg går rundt i store hettegensere, så regner med hu fryser litt da. Hjemme og på besøk er hu naken, men ute har hun stor genser med høy hals og lange bein på. Da går det bra :) Elser varme og skal helst ligge i gropa oppe ved nakken, for der er det varmere hud enn på hendene mine ^^ Hu er vilt lita, plutselig ser kattene ut som store dråg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Masse lykke til med den nye valpen Mushi :) Navn på henne?

Hu heter Ponni. Kineserne ser ut som og beveger seg som en liten hest når de vokser til, så tenkte det passa bra :)

 

Har du fått deg hunden allerede?

Ja, det ble bare sånn. Fant en kombinasjon som jeg ikke kunne si nei til.

 

Se det søte tantebarnet mitt da :love:

Lille Ponni er så søøøt :love:

Hu er bare søtest :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri gitt bort en rasehund, da den har mye enklere for å falle i gale i hender da, enn om den koster noen tusenlapper.

 

Folk som sitter på finn.no og ser en ett år gammel chihuahua som gis bort tenker bare : oj , kanskje vi skal prøve en slik en .. "Hvis det ikke funker er det bare å gi den videre...

 

Det er vanlig å betale godt over halv pris selv for en voksen rasehund som omplasseres. Selv hadde jeg ikke nølt med å betale 12.000 for ei 18 måneder gammel tispe dersom hun var bra.

Endret av Light Alba
Lenke til kommentar

Nå synes jeg du oppfører deg barnslig, Øyvind (og det kommer fra en 16. åring). Du har all rett til å være uenig i valget til Mushi, både det å gi bort hunden og så skaffe seg en ny. Men så lenge du ikke kjenner Mushi, og heller ikke vet nøyaktig hva som gikk feil første gang synes jeg du skal respektere Mushis valg. Det er tross alt ikke lett å skille seg av med hunden sin, selv om det kan være for hundens beste.

 

ENDRET: Og den siste uken har hundetråden godt fra å være hyggelig med gode diskusjoner til å bare gå på person. =(

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...