Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har så rett, så rett. Pølsa forsvant på under ett minutt :) Jeg kommer nok til å fortsette med dette, regner med bajsen kommer til å bli bra også.

 

mushi: Tror du kommer til å bli fornøyd med gilabb. Syns det er knall individuell oppfølging der. Og klikkertrening er jo frivillig på valpekurs!

Lenke til kommentar

For å lære hunden å slutte å bjeffe, må du først lære den å bjeffe på komando. Så kan du lære den å tie stille på komando. Noe annet som også kan fungere er å lære hunden at når den bjeffer får den ikke se ut av vinduet. Trekk for det og vent til hunden har roet seg ned, da kan den få se videre.

Lenke til kommentar

Bjeffing er en selvforsterkende atferd, mange hunder hisser opp seg selv når de bjeffer eller piper, og derfor er det vanskelig å få dem til å slutte med det. Men fullt mulig. Som mushi sa, fjern hunden fra situasjonen. Ved første bjeff er det NED fra sofaene eller bort fra vinduet kombinert med et bestemt "nei", og trekk for gardinene eller ta fra den muligheten til å se ut.

Lenke til kommentar

Har skjølv en rottweiler hannhund 6 år :) Kjempe snill hund og ganske kosen :)

Men igår så jeg en liten hund, men husker ikke hva rasen heter. Kan si litt hvordan den ser ut.

Ganske liten, korte bein, brun og hvit, litt lange ører, litt krøller.

Eller er det en side hvor jeg kan se bilde av alle rasene ?

 

Takker så mye :)

 

PS. Fant det på internett nå. Og det var en : Cavalier-King-Charles-Spaniel :)

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar

Da har familien fått seg hund, og vi valgte boerboel, ettersom vi har god erfaring med dem fra slektninger som også har :)

 

Valpen heter Bowser, og har veldig flotte foreldre: Mor: http://www.boerboel.no/Coomore%20Tessi.htm

 

Far: http://www.boerboel.no/Norboerboel%20Diablito.htm

 

 

 

Her er et bilde av krabaten fra tidligere i uka :)

 

HPIM1218.jpg

 

Han er den brindle av dem :) Den andre er en lekekompis.

 

 

Han blir nok en god treningskompis når han blir eldre, men kan ikke begynne med lange turer og sånt enda, siden det da kan være fare for overbelastning. Har veldig god erfaring med gemyttet til boerboeler, selv om de på ukjente kan virke skremmende med sin noen ganger brutale størrelse og bygning :p

Endret av TyrantOfWinter
Lenke til kommentar

grattis med valpen mushi:)

 

Er det foresten noen som har noe formening om hvordan det er å fore en valp (4mnd) på bare Vom og Hundemat.?

har bestilt, men hadde tenkt å fore 50-50. problemet er bare at hun ikke tutcher noe av tørfor.. hun bare spytter det ut i skåla igjen...

hvis hun får bare V&H, bor jeg gi noe kalsium ol ved siden av..? :hmm:

 

 

hilsen Marianne :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...