Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo noe som mangler når man er hjemme fra skolen.  Syntes faktisk skoleferiene kan være kjedlige. (<shock>) Har skulka 1 fransktime i hele mitt liv.

6163542[/snapback]

 

Jeeezes christ. Tør jeg spørre hvor gammel du er? Om du går på ungdomsskolen, vil jeg tro holdninga de til ferier o.l. kommer til å endres dramatisk når du begynner på vgs. Om du allerede går på vgs, så synes jeg synd på deg. Kan virke som om du elsker skolen, noe jeg praktisk talt ikke kan forstå. Liv? :roll::p

 

Ontopic; Tidligere i tråden skrev jeg at fraværet mitt er ganske høyt. Har fått varselbrev i ett fag bare, men skulle vel egentlig hatt i minst 3? I allefall, skoleåret er over (sluttet å skrive fravær), og jeg kommer vel til å ende opp med ca 42 dager og 140 timer sammenlagt for alle tre årene på vgs. Første året hadde jeg omtrent null fravær. Andre året steg det dramatisk, og tredje året, ja da tok det helt av. Takk og lov for at 3 år på allmenn endelig er over. Wohoooo :tease:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

skulka en del siste timer på fredager de to siste åra på vgs, rart at det faktisk ikke blei oppdaga. men nåvar vel egentlig lærærne nesten alltid fraværende, vi fikk oppgaver vi skulle gjøra. da satt de stort sett på kontoret å drakk kaffe

Lenke til kommentar
Går i syvende jeg. Der lærer jo man ingenting, men jeg komemr for å være med på det som skjer i friminuttene. På vår skole skjer det litt av hvert.

6191558[/snapback]

Der er det vel ingen som får vite hvor mye fravær man har heller, om det ikke blir heeelt ekstremt. Tror det er greit jeg aldri fikk oversikt over fravær på barneskole. Var mye "syk".

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen skulket jeg en fransk time for å ta piercing i tungen med min tante! Så skal det nevnes at jeg ikke gjorde et håndtak i fransk i tiende, gikk ut med 5/4 for det! Noen mener jeg kan sjarmere meg ut av det meste.. :innocent:

 

På vgs grunnla jeg og en kompis ASD, alternativ skoledag. Istedet for å gå av bussen på skolen reiste vi til byn for å sitte på kafé, bibloteket eller spille biljard! Genialt konsept, i hvert fall når lærerne er for sløv til å reagere på at 5-6 stk i en klasse på 12 ikke var tilstede! :D

Endret av Petronius
Lenke til kommentar

hehe, en av de nærmeste vennene mine er ALLTID borte fra skolen når det er prøve, men veldig sjeldent ellers, han har til og med vært "sjuk" når det var utsatt prøve for han. Vi sier alltid at han skulker når vi møter han neste dag og han sier alltid at han har vært sjuk. De dagene han ikke er på skolen og er "sjuk" ringer vi alltid han og spør hvorfor han ikke var på skolen og det svares med en skikkelig fake, "Jeg har vooondt i mageeeen". Alltid det samma hver gang, til og med broren hans sier at han skulker og vi begynner å lure litt nå :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...