Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som vel har noe slikt som 20 dager og 60 timer fravær. Og i bunn og grunn er det fordi han spiller World of Warcraft. Han har faktisk sluppet unna en del også, så han er ganske ofte borte for å si det slik...

 

Selv har jeg vel 1 dag og 10 timer. Litt skulk er alltid greit :)

Lenke til kommentar
Venninnen min har vel 94 enkelttimer nå, stakkars jente. Kan vel egentlig si hun har vært borte det meste av tiden.  :(

5947973[/snapback]

 

98 enkelttimer er vel ikke det meste av tiden dersom dere begynte på skolen i August og har 5 dagers skoleuke slik som alle andre. Dersom man har 7'timers dager hver dag for eksempel, utgjør 98 timer bare 14 hele dager :)

 

EDIT: Men 98 timer ser jo helt ræva ut uansett

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

i dag fant jeg og faren min ut at vi skulle bruke 1.time til og spise frokost på Finbakeriet.

var kl.time så har ikke akkkuratt dårlig samvittighet,men skjenner at det "stikker" litt i brystet når jeg tenker på det(kanskje det som kalles dårlig samvittig het? :hmm: )

Endret av T homas
Lenke til kommentar

På barneskolen og ungdomsskolen så var det noen dager jeg var "syk".

 

Nå går jeg på elektro vg1 og har blitt litt fornuftig og har forstått i motsetning til noen i klassen at fravær er det første arbeidsgivere ser på.

Har vel bare gyldig fravær (syk) ikke noe skulk tror jeg.

Lenke til kommentar
Har skulket en del tysk timer i det siste. De timene er bare så utrolig kjedeligt, og læreren skriver heller ikke fravær, så saken er jo grei.

Men, ellers er det ingen fag jeg skulker. Syns igrunnen alle fagene er greie utenom Tysken.

5963640[/snapback]

 

Sååååå enig. Hater tysk :hrm:

 

Deilig å sove de to ekstra timene på onsdagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...