Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulket masse på ungdomsskolen og gjorde aldri lekser og er stolt av det. :D

5944555[/snapback]

Skjønner ikke at en fikk til det jeg... Eneste måten jeg skulket der var å si til folka mine at jeg var sjuk, og var hjemme eller noe sånt.

Jeg skulket en enkelttime en gang, fikk faen meg tlf hjem og greier. skikkelig styr for det :hrm:

Men nå er det vgs og er 18. så jeg kan si hva jeg vil :tease:

Lenke til kommentar

Hadde 36 dager fravær eller noe sånt på siste halvår i 8.klasse. Hadde soveproblemer og sovnet vanligvis ikke før 7-tiden, en halvtime før jeg måtte stå opp. Var et slit å stå opp, noe som jeg oftest ikke klarte, de dagene nektet jeg å stå opp. De dagene jeg var på skolen kunne jeg gå hjem når jeg ville hvis jeg følte meg forjævlig, men bor 15min. med bil fra skolen så dette gjorde jeg aldri. Fikk bare to'ere og tre'ere det halvåret.

Lenke til kommentar

Jeg skulker lite nå for tiden, siden det er siste termin i vk 2. Jeg tror jeg har hatt to fraværsdager eller noe, men dette vil sansynelig vis forandre seg i løpet av russetiden. Jeg har aldri vært noe stor på hele den skulke greia, for fraværet er det fremtidige arbeidsgivere legger mest vekt på.

Lenke til kommentar
Fraværet er det fremtidige arbeidsgivere legger mest vekt på.

5945479[/snapback]

Be prepared for a rude awakening... Jeg har EKSTREMT mye fravær, men har ennå tilgode å være på et jobbintervju og ikke bli tilbudt en stilling etterpå. Fremferd på intervjuet er alt. Det eneste jeg kan tenke meg er negativt med mye fravær, er at folk som har mye av det kanskje kan ha lettere for å bli sløve når de ikke føler de har meningsfylte oppgaver, men da har de heller ikke noe i den stillingen å gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...