Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?


Anbefalte innlegg

Pleier ikke å skulke men det har vært noen dager jeg antakelig har overbevist megselv om at jeg er sykere enn jeg er for å slippe en matteprøve. Også skulket jeg en bedøkprøve en gang, bare dro hjem istedet.

 

Ellers er jeg enig med Linn Christin om at det ikke er noe poeng i å sitte å kjede seg i kantina en dobbeltime og få fravær. Det hadde jeg aldri giddi, enten så drar man hjem fordi det er siste time eller så drar man til timen. Helt sistnevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har skulket så mye at jeg har kontrakter i alle fag på skolen, og jeg var hjemme i dag pga allergien min(glemte å ta pillene).

 

Så nå har lærene mine møte for å bestemme om jeg må opp til eksamen pga fraværet mitt.

 

Ja, jeg veit jeg har vært dum. Men det er så typisk at jeg klarte å glemme å ta pillene mine, bare håper det går bra jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

skulker så mye som mulig... altså.. hva meg selv tillater.. så det blir sikkert en dobbelttime i måneden eller noe... en dag her og der

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Tja, jeg tok ganske bra av med skulking i første termin på GK Elektro..

Men nå begynner stoffet å bli så vanskelig at jeg trenger min ubrukelige lærer av og til.

 

Du kan spørre han om en ting, og han forklarer 10 andre ting... og man får aldri svar på det man spør om. Jeg forstår meg bare ikke på mannen.

 

Så jeg gikk lei av dette det første halvåret og fant ut av alt selv. Og tok meg litt tid hjemme og med venner :ermm:

 

Men nå forstår jeg såpass lite at jeg angrer litt. Prøver å henge med.

Men læreren hjelper ikke på - det jeg klarer, klarer jeg av egen tankegang.

Karakterene holder seg nå på gjennomsnittlig nivå... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...