Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?


Anbefalte innlegg

Ja, topicen forklarer seg selv. Når har du skulket? Hvorfor skulket du? Hvordan gjorde du det?

Så fyr løs!

...Kan også fortelle at jeg skulker i skrivende stund, grunnet at vi skal strikke i hele dag. Mamma drar kl. 8 så jeg bare står opp, lager en thread her, spiser frokost, og legger meg. natta, folkens! :w00t:

 

Edit: Merker at pollensesongen har begynt, da er det kansje ikke så kos å være hjemme alikavell.

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg har skulket 2-3 dager i løpet av mine 12 år på grunn- og videregående skole. Siste gangen var vel siste året på vgs, da meg og en kamerat gikk og så Ali G In Da House på kino. Gøy film, gøy dag :fun:

5940629[/snapback]

Går i 8'ende nå, skulket 2 ganger grunnet strikking. Vi har sånne jalla-pakkis lærere som glemmer å rope opp osv, så det går så fint så. De merker ikke engang at halve klassen skulker :thumbup: (Si ifra om "Jalla-pakkis" virker diskriminerende....)

Lenke til kommentar
Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma :p ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet.

5940645[/snapback]

Spesielt når du foretrekker å snyte deg foran lvl 60 rougen din?

Lenke til kommentar
Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma :p ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet.

5940645[/snapback]

Spesielt når du foretrekker å snyte deg foran lvl 60 rougen din?

5940648[/snapback]

Hahaha, eid :thumbup:

...kan vel si at jeg sitter å gnir meg i øynene forran min lvl 60 rogue :w00t:

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma :p ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet.

5940645[/snapback]

Spesielt når du foretrekker å snyte deg foran lvl 60 rougen din?

5940648[/snapback]

Blir vel level 42 hunteren <3 :D .

 

Men må sove ut litt mer etter TG også, da :p . WoW er ikke morsomt før på ettermiddagen når andre spiller også, men.

Lenke til kommentar

Å "dra hjem for å jobbe hjemme" var en klassiker på videregående :w00t:

 

Ellers kunne jeg vel finne på å skulke dersom jeg hadde lite fravær og ikke hadde helt lyst på skolen en viss dag. F'eks dersom vi hadde en vanskelig prøve :innocent: Da sa jeg til mamma at jeg ville bli hjemme neste dag, og det var greit liksom.

 

Nå som jeg jobber kan man jo egentlig ikke skulke, men jeg var borte fra jobben noen dager for noen uker siden da jeg hadde mye vondt i magen.

 

Må nevnes at jeg tror jeg har vondt i magen fordi jeg hater jobben min :blush: Har vært frisk hele påska, men nå er jeg tilbake på jobb og har vondt i magen igjen :thumbdown:

 

Skulka aldri enkelt-timer, da jeg ikke ser poenget i å sitte i kantina å kjede meg. Om jeg skulka en time eller to måtte det være på slutten av dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...