Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En i klassen min har vært på skolen 2 ganger siden i høst,

 

Grunn?  Noen sier at han er plaget med migrene, men han kan jo ikke ha migrene hele året rundt?

 

Han spiller også pc over 10 timer døgnet.

6161964[/snapback]

 

Hodepine og PC er uforenelige, så jeg tviler på at det er migrene, som er enda verre.

Skulker ikke selv. (Men det kan jo være at jeg oppfører meg sykere enn jeg faktisk er, da.)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Jeg har vel skulket et par gymtimer da jeg gikk IKT. Mest fordi det var stress å dra på gymbagen på bussen, og litt fordi det tok 15 min gå bort til gymsalen. Satt på irc og surfet i stedet. Ellers så har jeg vel skulket en "aktivitetsdag" hvor vi skulle gå opp Stolzekleiven. Har skulket én samfunnsfagprøve også. Dumt gjort av meg, der røk den 6'eren.

Lenke til kommentar

Fysja, har 17 dager å 32 timer i fravær, jeg! :hrm:

Sier til meg selv litt for ofte, "Vegard, det regner ute i dag, og du har en kjedelig timeplan. Jeg tror kanskje det ikke skader så mye om du er hjemme akkurat i dag. En dag fra eller til spiller ingen rolle!"

 

Tror jeg burde skjerpe meg disse siste dagene.

 

Går forresten GK - medier & kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Går Teknisk Byggfag 1 året, skal bli Blikkenslager :w00t:

 

Fravær,

Dager: 19? (må sjekke, kanskje mer)

Timer: 157

 

Blei litt mye, men jeg står enda og har fått plass videre, så jeg lever enda.

Men om det var et smart valg av meg med skulkinga? Nei, det var det ikke.

Men jeg bare kan ikke fordra enkelte timer osv, forbanna +((/&+ noen ganger.

 

Har tilogmed 63,5 (,5??) timer fravær i ett fag som er maks 18 timer fravær ellers får man stryk, men jeg står i det med en 3'er. :!:

 

EDIT: Er jeg ""Skulkekongen" så langt? [og nei, er ikke stolt]

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Skulket nesten ingenting på ungdomsskolen (kanskje 15-20 timer på tre år), men er så alt for lett å skulke på videregående, du får jo ikke gjensitting eller annen straff! Har ikke så alt for drøyt med fravær though, skulker bare hvis det er noe jeg syns virker unødvendig og kjedelig. Går media btw.

 

Husker på ungdomsskolen da straffen var parade, dvs. komme en time tidligere på skolen for å sitte og gjøre skolearbeid...

Lenke til kommentar

Jeg skulker gymtimer om jeg ikke gidder. og det har jeg vel gjort siden tidenes morgen. Makan til hensiktsløst fag skal du lete lenge etter.

 

Mirakuløst nok har jeg svært lite fravær, kanskje på grunn av at vi ofte benytter oss av fiktive egentreningsopplegg.

Lenke til kommentar
Går Teknisk Byggfag 1 året, skal bli Blikkenslager  :w00t:

 

Fravær,

Dager: 19? (må sjekke, kanskje mer)

Timer: 157

Du burde klart stryke. Ikke for å være slem, men det er urettferdig mot de andre å la folk med så mange enkelttimer stå i flere fag. Iallefall når du hadde så mye fravær i enkelte fag.

6163538[/snapback]

 

Jeg er klar over det, og synes det er sykt selv. Men jeg henger fast enda og er hapy med det

Lenke til kommentar

Huff, har skulka meir og meir i det siste. Har nok blitt litt både timar og dagar etter kvart i tredjeklasse...

 

Førsteklasse var så flott, null fraver i det heile tatt samt gode karakterar. Utgangen av tredjeklasse: et lite lass av fraver, samt karakterar som har sunke til bunns.

 

Jaja, militæret et år, og så NITH der eg allerede har plass. Godt er det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...