Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Kan man ha med batteri i håndbagasjen? Tenkte å ha med et par ekstra til mitt bose qc15 headset.

Anbefaler å gå over til passiv støydemping. Du slipper styr med batterier, får mere støydemping og bedre lyd. Har testet dem mot Bose på en lang flight og kan ikke skjønne at så mange har latt seg lure.

 

Har reist i flere år med ekstra batterier i handbagasjen. Det er ekstra pc-batterier eller større de ikke liker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvordan kommer folk seg til hotellet/leiligheten sin når folk lander i Heathrow, London? Heathrow er jo på utkanten av London.

Om jeg skal videre og har hotell ved flyplassen bruker jeg hoppa-bussen. Skal jeg inn til byen tar jeg Hearthrow Express eller Connect, T-banen er for treg til å ta hele veien. Skal jeg et annet sted ser jeg etter beste skinnegående connection. Holder meg unna ting som går på veiene som kan stå i stampe,

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan kommer folk seg til hotellet/leiligheten sin når folk lander i Heathrow, London? Heathrow er jo på utkanten av London.

Om jeg skal videre og har hotell ved flyplassen bruker jeg hoppa-bussen. Skal jeg inn til byen tar jeg Hearthrow Express eller Connect, T-banen er for treg til å ta hele veien. Skal jeg et annet sted ser jeg etter beste skinnegående connection. Holder meg unna ting som går på veiene som kan stå i stampe,

 

Jeg skal til Nord London, og jeg må nok ta t-banen som eneste transport. Søkte opp på reiseplanleggeren og det tar meg rundt en og en halv time :(

Lenke til kommentar

Hvem her har erfaring med bestilling av restplass? Tenkte en tur til Bulgaria så fant jeg hotellet Perun, Nessebar på Apollo sine sider. Noen som har vært her? Kosta ca 7000,- for 2 stk.

 

Hvordan er priser og slikt i Bulgaria? Har hørt det er nok så billig.

"Restplass" er ikke noe forskjellig fra andre bookinger. Når det ser ut som om noen plasser ikke blir solgt så setter de ned prisen og kaller det "restplass" eller de kaller det bare "restplass" og lar folk tro at derfor prisen er satt ned.

 

Det som er veldig forskjellig er å reise uspesifisert, men siden du vet navnet på hotellet så er det ikke det du ser på.

Lenke til kommentar

Noen som vet sånn ca hvor mye en oppgradering fra økonomiklasse til buissness koster, når det er under 24timer igjen til avgang? Jeg fly med Delta om det har noe å si.

 

Har et håp om at det vil være plasser igjen, når jeg skal over dammen den 9.Juli. Er villig til å betale noen kroner ekstra, til fordel for et midtsete...

Lenke til kommentar

Burde ikke være spesielt påvirket siden det bare er en tunnel som stenger idag og det er på andre siden av byen.

 

60 min i CPH burde holde fint, regner med du har gjennomgående billett (altså, du har bare kjøpt reise OSL-BKK-OSL på nett). Er uansett flyselskapet sitt ansvar å få deg med, skulle du av en eller annen rar grunn ikke rekke det så går det fly til Oslo HELE tiden omtrent

Kan bekrefte at Indre Østfold var en utsøkt vei å kjøre - blir muligens samme rute neste gang, men må ha tid til det.

 

Kan også bekrefte at jeg rakk flyet fra Køben men det var jaggu ikke mer enn akkurat heller. Norwegian fra BKK var naturligvis 20min forsinket og måtte småløpe for å rekke det.

Hater mellomlandinger har jeg funnet ut :)

Lenke til kommentar

Hei jeg skal sjekk inn bagasjen for hele reisen(ålesund-oslo-kreta) gjør jeg det i automatene?

Og på vei tilbake kan jeg ikke gå i transitt på gardermoen? Har jeg fårstått det rett?

 

 

 

Nå vet jeg ikke hvilket selskap du reiser med, men om vi tar utgangspunkt i SAS så stemmer det at du sjekker helt fram i automat. 

På vei tilbake må du gå igjennom tollen på gardermoen for så å sjekke inn på ny og dra igjennom sikkerheten osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...