Gå til innhold

Billigste abo i Telenors nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå NetCom, men pga av elendig dekning, vil jeg nå over til Telenors nett igjen. Men hvem operatør er billigst? Veldig godt fornøyd med Chess, men siden de nå har NetCom dekning, er det utelukket. Har lurt litt på Tele2 Chamipon, men har lest en del dårlige erfaringer ang Tele2. Spes på kundeservicen dems.

5912113[/snapback]

 

Har hatt dårlige erfaringer med TELE2 sin kundeservice. Hva med Telenor djuice Allstar? Det er ett ganske billig abbonemang :tease:

Lenke til kommentar
Har nå NetCom, men pga av elendig dekning, vil jeg nå over til Telenors nett igjen. Men hvem operatør er billigst? Veldig godt fornøyd med Chess, men siden de nå har NetCom dekning, er det utelukket. Har lurt litt på Tele2 Chamipon, men har lest en del dårlige erfaringer ang Tele2. Spes på kundeservicen dems.

5912113[/snapback]

 

 

Er det ikke sånt at man forsatt kan velge hvem sin nett du vil bruke for både nye og gamle kunder eller er det bare gamle kunder.

Lenke til kommentar

Noen som har noe å si ang Tele2? Har lest et par horrible saker ang elendig kundeservice, men slike ting finner man hos alle selskaper. Det skal sies at jeg omrent aldri ringer til kundeservice (ihvertfall ikke så lenge ting fungerer som de skal), så det jeg tenker mest på er ting som oppetid evt andre tekniske problemer.

 

Kom med de erfaringene du har! :) (Når det gjelder mobiltelefoni)

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Noen som har noe å si ang Tele2? Har lest et par horrible saker ang elendig kundeservice, men slike ting finner man hos alle selskaper. Det skal sies at jeg omrent aldri ringer til kundeservice (ihvertfall ikke så lenge ting fungerer som de skal), så det jeg tenker mest på er ting som oppetid evt andre tekniske problemer.

 

Kom med de erfaringene du har!  :)

5963497[/snapback]

 

jeg er ikke helt fornøyd med tele2, dritlei av reklamene deres og hatt en del trøbbel med de hjemme. De greide å bruke 3 måneder på å portere et nummer da vi byttet fra deres ISDN til en IP-telefonileverandør så vi måtte ut med flere hundre ekstra grunnet deres treghet. Internetten fra dem har også vært treg, 700 linje som kjørte på 300-400. Ringte og maset og etter noen uker ble hastigheten ca som lovet, men vi hadde dårlig hastighet i flere uker før dette.

Lenke til kommentar

For det første:

 

Slike historier med dårlig kundeservice og mye rot finner man igjen i alle selskaper, men det er de færreste som utsettes for dette. Så dette blir jo spesielle tilfeller. En annen ting er at ingen av disse erfaringene hadde med mobiltelefoni å gjøre. At du er lei av reklamene demmes kommer ikke til å påvirke meg til å velge bort de som er mobiloperatør. :!: Men jeg er helt enig..

Lenke til kommentar
For det første:

 

Slike historier med dårlig kundeservice og mye rot finner man igjen i alle selskaper, men det er de færreste som utsettes for dette. Så dette blir jo spesielle tilfeller. En annen ting er at ingen av disse erfaringene hadde med mobiltelefoni å gjøre. At du er lei av reklamene demmes kommer ikke til å påvirke meg til å velge bort de som er mobiloperatør.  :!:  Men jeg er helt enig..

5964060[/snapback]

 

En ting som kanskje er litt mer å slå i bordet med er at de ikke akkurat kommer høyt opp på "kundetilfredshetlista" samt at de har vært blant klagetoppen til forbrukerombudet (ihvertfall i fjor, selv om f.eks NGT er verre). Det finnes lfere selskaper som er verre enn tele2, men det finnes og mange som får langt færre klager, kan dog hende du blir kjempefornøyd med de ;)

Lenke til kommentar

Har kjempegode erfaringer med Tele2

 

Har ADSL, fasttelefon og mobiltelefoner fra Tele2. Har aldri hatt problemer med dårlig kundeservice. De gangene jeg har ringt så har jeg kommet frem fort, og problemene har blitt løst.

 

Tror vel man aldri finner en operatør som ingen har negative erfaringer med...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke lett å finne noe som er billig OG har god kundeservice...

 

Vet at Telenordic har fått gratis internring for alle sine kunder. (De bruker Telenor nett.)

Mamma fikk sms om det og vil jeg skal bytte ditt... haha.

 

Nei ikke lett dette. MEN: Jeg velger å bruke noen som er billige fremfor noen med bra kundeservice. De få gangene jeg trenger hjelp så får jeg heller vente litt da.

Det er jo særs skjelden en operatør har begge deler.

 

Bor selv i Oslo så nett er ikke så viktig for meg. Rart at Netcom skryter så mye av at de har fått like god dekning som Telenor, for etter det jeg kan se på disse sidene, så kan de jo ikke ha det!

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...