Gå til innhold

Blir metal diskriminert?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metal blir ikke diskriminert, men missforstått. Det er lett for foreldre å slenge i deg en kommentar om at du burde slutte å høre på Black Metal og annen "satanistisk" musikk.

 

Da min far sa noe lignende til meg, svarte jeg:

 

"Du hører på Queen pappa. Ikke noe negativt om musikken, men den godeste Freddy hadde et verre rykte en en del black metallere. At du hører på musikken, gjør ikke deg automatisk til en homo-pedofil forbryter?"

Lenke til kommentar
Han var bare homofil.

Ikke pedofil.

5950779[/snapback]

 

Vel, det gikk rykter om at han også likte smågutter og påførte dem aids.....

5955995[/snapback]

 

Jeg har hørt at han voldtok babyer til døde, etter å ha påført dem HIV-smitte og et generelt dårlig rykte.

Lenke til kommentar
jeg tror ikke på noe av det der..

 

eneste jeg sier er: FREDDY MERCURY ER TIDENES HOMO!

5956291[/snapback]

 

:w00t:

 

Synes gutta i Village People er søte de og...

 

Om ryktene om Freddy er sanne eller ei, ble de brukt som et eksempel på at du ikke trenger å identifisere deg med en gruppe for å like musikken dies. Jeg trenger ikke være homo for å høre på Queen, eller satanist for å høre på Dimmu Borgir.

Lenke til kommentar
eneste jeg sier er: FREDDY MERCURY ER TIDENES HOMO!

5956291[/snapback]

Og det største tapet for musikkverdenen noen sinne! Tenk hvor mye mer han kunne ha bidratt med om han bare hadde vippet til rett side :(

 

Rip Freddy

5957174[/snapback]

 

hva mener du med det? at homofile ikke er like "bra/gode/flinke" som hetrofile? jeg tror ikke det hadde blitt no bedre om han hadde blitt hetro..

Lenke til kommentar
hva mener du med det? at homofile ikke er like "bra/gode/flinke" som hetrofile? jeg tror ikke det hadde blitt no bedre om han hadde blitt hetro..

5960033[/snapback]

Har du kraftige lese7tolkningvansker?

Jeg skriver at han er at av de største tapene musikkverdenen har hatt noen sinne! Tror du jeg hadde sett på han som et tap om han var en dårlig musiker og vokalist?

Selvfølgelig ikke! Da hadde jeg ikke sett på han som et tap.

Han var muligens en av de beste vokalistene et rockeband har hatt noensinne!

 

edit:

leif og sånt

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
det er du som burde skrive annerledes om du mente noe annet..

5960100[/snapback]

Rart at du er den eneste som har kommentert det, om det var så dårlig skrevet da. Skjønner ikke at det er mulig å missforstå hva jeg mener når jeg sier han er et stort tap for musikkens verden.

 

edit:

Ved å si vippet til rett side, var det med tanke på ikke få aids. Ikke fordi han var homofil.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Aner ikke hvor mange ganger min mor har bedt meg om å ikke bli satanist. Det at hun sa det, forteller meg at hun vet lite om musikken og satanisme generellt, da hun trodde det var "medie-satanisme".

 

Noe black metal liker jeg å kalle kontrollert kaos :D For utrente ører høres det kanskje ut som et helvete og ikke annet, for trente ører er det noe helt annet. Jeg fikk ikke mye ut av Dimmu Borgir første gang jeg hørte det. Heller ikke Metallica :p

 

Btw: Folk blir alltid like overrasket når jeg forteller at jeg også hører på Grieg, Ferry Corsten osv. At jeg hører på metall låser meg vel ikke fast?

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...