Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurte på det med snus.. Jeg hørte det var en som sa man kunne kjøpe det i USA? Det er vel noe av det jeg kommer til å savne mest med Norge! Vet alle hva det er ? Isåfall kan jeg kjøpe med meg stokker fra sverige før jeg drar?
Snus selges ikke i USA, så vitt jeg vet. Du har noe som heter snuff, men det tas vel igjennom nesen tror jeg. Tar du med deg snus fra Sverige vil de bli tatt vekk på flyplassen i USA, og hvis du klarer å få dem igjennom, blir du sendt hjem siden du er for ung til å konsumere nikotin. Slutt med snus nå du. :)
Hvorfor vil du til sorstatene? Det er den kristne, konservative, overpatriotiske, fattige og kriminelle delen av landet. Kan ikke skjonne hva som er saa appelerende med det.
En helt ny kultur? Oppleve noe som er forskjellig fra Norge?Jeg anbefaler sørstatene rett å slett fordi de er anderledes enn Norge.
Lenke til kommentar

jaja det er bedre enn ingenting. Jeg gidder iallfall ikke å slutte å snuse;) får bare leve med helvete uten snus der borte hvis jeg må;)

og snuff funker fett det, men det er vel ikke så bra for lunger og nesen!

Hvor i Norge bor du egentlig ustedalen? siden du sa det var så mange fine jenter i forholdt til Norge i USA?

Lenke til kommentar
Hvor i Norge bor du egentlig ustedalen? siden du sa det var så mange fine jenter i forholdt til Norge i USA?

I "gode", gamle Hallingdal.

Men det ang. jentene gjelder for min del over hele landet. Allikevel er det godt mulig at de jentene på min skole var høytvelstående i forhold til resten av landet.

Se f.eks en High School film, og legg merke til de såkalte populære jentene på de filmene. De fleste jentene på min skole var slik.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er veldig todelt; noen av jentene er veldig pene (finere enn oss norske sånn generelt), men den andre halvparten er langt under norsk standard.

 

Hos guttene er vel ståa omtrent det samme, men en ting er at de ser utrolig mer modne ut enn norske gutter (dog den mentale alderen kan de nok ikke skryte på seg til å være så høy).

Lenke til kommentar

Smaken er som baken der, men generelt blir skandinaviske jenter holdt for å være meget pene. Ikke noe å krangle på, for der blir man aldri enig :)

 

Det som derimot er sikkert er at de ikke kan å kle seg ifht skandinaviere/europeere. Det gjelder kanskje enda mer mtp gutter enn jenter, men det skal virkelig ikke mye til for å imponere med klesstil her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...