Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skandianver > amerikanere, jenter that is. Men men, "Hey, I'm Norwegian" funker fett, har prøvd det et par ganger:P En gang på Sonic, og en gang på skolebussen^^

 

Du får forresten kjøpt snus her, av flere merker, ikke at jeg har tenkt til å gjøre det, men det er fullt mulig å skaffe seg snus, selges på wal mart f. eks.

 

Skolen er nokså lett, men leksene må gjøres hver dag.

Lenke til kommentar

Huff.. Klarer snart ikke vente mer på telefon fra Speak jeg. Vil så gjerne få den beskjeden at jeg er inne i programmet, så kan jeg slappe av mens de finner familie til meg.

 

Begynner i ny jobb på tirsdag så da får jeg tjent litt mer penger til turen. Skal også selge litt fotoutstyr, så jeg håper å få inn en 5-6000 der også :p

Lenke til kommentar
Er skolen veldig streng?

På en måte, ja. Banning er ikke lov (banning omfatter: Fuck, shit, ass, bastard, idiot, retarted, gay..) og det er heller

 

Hører ofte folk skrike ut Gay og jeg går på en noe kristen skole, det blir virkelig ikke slått hard nedpå og det samme med retard.

 

Når det kommer til fuck og shit så er det ord man må passe seg for.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar

På skolen min er de også veldig strenge når det kommer til banning osv. En kamerat av meg hadde på seg en t-skjorte med påskrift "I'll grab my dick and doubleclick" elns og ble utvist en dag.

 

Det eneste banneordet som er lov til å bruke er "gay"... Noe som egentlig sjokkerer meg veldig. dessverre ender det da med at jeg og de andre bruker "gay" som skjellsord mer, fordi det er det eneste lovlige ordet. Huff, jeg skjemms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...