Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Tenker heller å ta et år av en 3- eller 5-årig i USA. Er ingen utdanning jeg har begynt på ennå.

EDIT: Og det er jo bare en god måte å komme inn i det sosiale å dele rom med noen.

9594816[/snapback]

 

Tror det er vanskelig å ta et helt år av en utdannelse i utlandet, uten at det er innebygd i studiet (som f.eks. intl. markedsføring v/ BI). Husk at du tar andre fag som må tilsvare det man lærer i Norge, og det er nok ikke så enkelt å få til.

 

Joda, men man blir nok med i det sosiale om man deler leilighet med noen uten å sove på samme rommet også ;) Bodde på rom med 5 gutter i militæret, og det var 5 for mange for min del :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skal ta lappen her nede- må jeg melde meg på Drivers ed på skolen, eller kan jeg ta det privat? Varierer dette fra stat til stat?

9600416[/snapback]

 

Lurer paa om CASE godtar at man tar det hos en privat kjoreskole.

9602453[/snapback]

 

Jeg fikk vite at det gikk greit når jeg snakka med en av damene fra speak for noen dager siden, men det kan jo være greit å sjekke...

Lenke til kommentar
At det ikke var lov? Bullshit, jeg har med egen laptop, kjøpte en adapter, så funker den fjell. Mobil anbealer jeg å kjøpe her borte, siden det er svindyrt å bruke norsk telefon HVIS du i hele tatt har TriBand

9606111[/snapback]

 

Har ikke de fleste telefoner i dag TriBand? Kjøpte bare et abbonnement her jeg, og det funker...fjell ;)

Lenke til kommentar
jeg lurte på om dere som er utvekslingsstudenter tar med dere egne PC-er og mobiler eller om det ikke er lov!? Er det sånn at det er veldig sjeldent dere får sitte på dataen? Jeg sa til speak at jeg ville ta med PC-en min, men hun sa det ikke var lov!? :S

9605968[/snapback]

 

At man ikke har lov å ta med egen PC er det dummeste jeg har hørt. Jeg kjøpte adapter før jeg dro og den funker bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...