Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det tror ikke jeg hadde klart :D Lykke til med det. Noen spesiell grunn for at de valgte deg? Vet ikke helt hvordan det funker med taler og sånt på min skole

 

Jeg slutter på skolen 18 mai og jeg drar hjem den 31 mai som suger - er alt for tidlig.

Lenke til kommentar

Å ja det er sant. Underclassmen har jo en uke med skole etter oss seniors. Så ikke siste skoledag :D

 

Noe morsomt hendte på lørdag for leden dag. Jeg spilte fotball(soccer) for min klubb(ikke skolelag altså) og vi spilte mot et annet lag fra et annet sted. Jeg spiller som regel ganske hardt i forhold til amerikanerne og bruker skulder-mot-skulder ganske ofte - litt for hardt noen ganger. Dette resulterer med sinte foreldre på sidelinjen, som er ganske gøy å høre på.

 

Uansett vi vinner kampen pga meg (skryt, skryt) og etter kampen kommer en gammel dame tuslende mot meg. Hun griper meg fast i armen min og spør meg: "What's your name, son?" Og jeg svarer Kjetil, som amerikanerne ikke kan uttale. Hun ser på meg spørrende og tror jeg lyver, så Coach må komme å forklare at jeg er en utvekslingstudent fra Norge. Hun trodde vel at jeg var en collegespiller eller noe sånt.

 

Ganske morsom opplevelse fra altfor overengasjerte foreldre på sidelinjen. Som dere neste utvekslingstudenter kommer til å oppleve - garantert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...