Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, 1 mnd til jeg skal jeg naa, det skal bli veldig fint, men som s0ren jeg kommer til aa savne noen av folkene her.. :)

 

en liten oppfordring til de som skal reise hit etter sommeren; ta med mange tinger aa vise din nye familie og venner. Jeg trodde jeg tok med alt jeg ville vise, men dessverre. Folk vet ikke saa mye om norge og vil vite saa mye som mulig, saa ta med bilder, tinger etc aa vise fram! :)

Lenke til kommentar

Oj, jeg fikk helt enormt lyst til å dra nå! Er dessvere bare 93-kull, men dette høres helt utrolig gøy ut :)

 

Vet ikke om jeg kan klare å være ett år vekke fra vennene mine though. Hvordan taklet dere som har vært der, hjemlengselen?

 

Hørte forresten om en som kom til et ektepar som var så feite at de ikke klarte å gå opp i andreetasjen :!:

Endret av Karlson
Lenke til kommentar

Du burde soke i slutten av 10-ende, om ett ars tid altsa.

Hjemlengsel klarte jeg bra, veldig lite egentlig, men dette er veldig individuelt, kan nok komme, og det kan bli javlig, men det gar over og trur det hele er verdt det.

Feite folk er det nok av ja, gamle vertsfamilien min gadd ikke stikke ut av senga...

 

er forresten 6 dager til faren min kommer ovr na, tiden gar sinnsykt fort, gleder meg og gruer meg til a reise herifra..

Lenke til kommentar
Oj, jeg fikk helt enormt lyst til å dra nå! Er dessvere bare 93-kull, men dette høres helt utrolig gøy ut :)

 

Vet ikke om jeg kan klare å være ett år vekke fra vennene mine though. Hvordan taklet dere som har vært der, hjemlengselen?

 

Hørte forresten om en som kom til et ektepar som var så feite at de ikke klarte å gå opp i andreetasjen :!:

 

Venner er ikke det viktigste her i livet. Ikke på den måten du tror ihvertfall.

Det jeg har erfart er at det er de ekte vennene du kommer til å holde kontakt med igjennom året. Da jeg var der var det veldig få man orket å holde kontakt med. Man glir ofte bort fra dem når man bor så langt borte og ikke lengre har dagliglivet til felles, er det ofte ikke noe underliggende i vennskapene.

Derfor syns jeg at du skal ta sjansen og begi deg ut i den store verden.

Du kommer til å møte så utrolig mange bra mennesker, og dersom du er redd for å reise fra vennene dine, kommer du garantert til å vite hvem som er de ekte vennene dine når året er omme og du kommer tilbake! :)

Lenke til kommentar
Venner er ikke det viktigste her i livet. Ikke på den måten du tror ihvertfall.

Det jeg har erfart er at det er de ekte vennene du kommer til å holde kontakt med igjennom året. Da jeg var der var det veldig få man orket å holde kontakt med. Man glir ofte bort fra dem når man bor så langt borte og ikke lengre har dagliglivet til felles, er det ofte ikke noe underliggende i vennskapene.

Derfor syns jeg at du skal ta sjansen og begi deg ut i den store verden.

Du kommer til å møte så utrolig mange bra mennesker, og dersom du er redd for å reise fra vennene dine, kommer du garantert til å vite hvem som er de ekte vennene dine når året er omme og du kommer tilbake! :)

Sant så sant. I tillegg så skaper du venner for livet i USA også. Jeg får besøk av en kompis fra USA om en tre ukers tid.

Lenke til kommentar

Morn, godtfolk! Ser at det en eller to stykker her i tråden som går/gikk på amerikansk college. Jeg lurer på om det er verdt å satse på? Ser at SVT-fakultetet på NTNU, hvor jeg da har sendt min søknad, har en avtale med Berkeley. Dette universitetet virker jo ganske fett, og jeg kunne godt tenke meg å tilbringe andreåret (om det er mulig å ikke bare dra ett semester) i den solfylte staten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...