Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har reist med explorius? Tenker og vurderer om jeg skal reise med dem...!

Jeg har aldri hørt noen reise med dem, de er heller ikke godkjent av CSIET (The Council on Standards for International Educational Travel), noe alle de andre kjente organisasjonene er.

Det kan selvfølgelig hende at det er en annen lignende organisasjon som har godkjent dem, men det er jo bare til å snakke med dem, bestille katalog osv! Dersom du får et positivt inntrykk er det jo ingenting som tilsier at du ikke skal kunne reise med de :)

Lenke til kommentar
Noen som har reist med explorius? Tenker og vurderer om jeg skal reise med dem...!

Jeg har aldri hørt noen reise med dem, de er heller ikke godkjent av CSIET (The Council on Standards for International Educational Travel), noe alle de andre kjente organisasjonene er.

Det kan selvfølgelig hende at det er en annen lignende organisasjon som har godkjent dem, men det er jo bare til å snakke med dem, bestille katalog osv! Dersom du får et positivt inntrykk er det jo ingenting som tilsier at du ikke skal kunne reise med de :)

 

Jeg har katalogen deres og i den står det at samarbeidspartnerene er CSIET godkjent

Lenke til kommentar

Hmm daså, men i følge csiet sine hjemmesider er de ikke godkjent for dette skoleåret...

Kan hende de ikke har oppdatert da, ikke vet jeg... Bare sier det som det er jeg

 

edit: så nå at du ulriksen skrev at samarbeidspartnerene deres er godkjent, da er det sikkert derfor jeg ikke fant selveste explorius på hjemmesidene ;)

Endret av smismas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...