Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke proevd det selv, men det er det faren min gjoer hver gang han reiser til steder med en tidssone som er mer enn 1-2 timer fra Norge. Vertsmoren min gjoer det ikke fordi hun er saa glad i aa se paa filmer paa flyet, men hun sier hele tiden at hun burde gjoere det. Hver gang hun og pappa jobber sammen er hun alltid utslitt naar de lander, mens han er opplagt.

Lenke til kommentar
På hjemmesiden til ef står det at den varer i to uker :)

 

men, ef campen i boston? :0 har de camp der også?

Det er Stonehillcampen det er snakk om!

Den ligger bare en halvtime utenfor Boston så folk sier gjerne at den ligger i Boston...

 

Det stemmer! Stonehill jeg snakker om ;)

Men nå er det ikke sikkert jeg skal dit allikevel :S Fristen for å melde seg på gikk ut 15. april. Grunnen til dette er for at de skal finne en skole som går fint med når campen slutter. MEN jeg har fått familie og skoleplass. Skolen begynner 13. august så dette skal gå fint med når campen slutter så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner er avreisedatoen min. Dette står i en mail fra EF:

 

"Camp USA Avreise 19/20. juli

 

Ikke camp Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august

 

 

 

Camp USA – Partnere Avreise 26/27. juli

 

Ikke camp – Partnere Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august"

 

 

 

PARTNERE? Hva skal det bety?

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner er avreisedatoen min. Dette står i en mail fra EF:

 

"Camp USA Avreise 19/20. juli

 

Ikke camp Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august

 

 

 

Camp USA – Partnere Avreise 26/27. juli

 

Ikke camp – Partnere Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august"

 

 

 

PARTNERE? Hva skal det bety?

 

Det har seg slik at EF i seg selv har ikke lov å gi ut så mange visum som antall studenter de sender.

Derfor har de flere underorganisasjoner!

Selveste EF, altså ikke partner heter EF fundation.

Ellers er det PAX og SMG som er de mest "kjente" partnerene. (og det finnes 2-3 til)

Så hvis du ser igjennom papirene dine, det aller første du fikk, hvor du skulle sende et eksemplar tilbake,

vil det helt nederst stå om du har fått tildelt en partner, noe du har fordi du skal på Stonehill campen som har avreise 26/27 juli!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...