Gå til innhold

Norsk Blu-ray-killer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Informasjon om et hittil hemmelig prosjekt i regi av norske Opticom har lekket ut. Teknologien kan gi Blu-ray og HD DVD knallhard kamp.

Les mer

Årets aprilspøk: Som mange forstod var årets aprilspøk her på Hardware.no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Simen1 var delaktig i fjorårets 1. april-spøk på forumet, om jeg ikke husker helt feil ... :whistle:

Edit: Og jeg var ikke alene om å tenke den tanken ...

Endret av G2Petter
Skrevet

Hadde vært mer plausibelt hvis dere ikke hadde brukt papirtigeren Opticom, som aldri har prestert å produsere et eneste konkret produkt.

Skrevet
Hadde vært mer plausibelt hvis dere ikke hadde brukt papirtigeren Opticom, som aldri har prestert å produsere et eneste konkret produkt.

5848024[/snapback]

Synes det er mer plausibelt med opticom egentlig, de sier jo så mye rart. Synes egentlig det var en veldig plasusibel aprilspøk, og hadde den kommet på en "vanlig dag" hadde jeg antakelig ikke tenkt tanken at det var en spøk.

AtW

Skrevet

5848024[/snapback]

Synes det er mer plausibelt med opticom egentlig, de sier jo så mye rart. Synes egentlig det var en veldig plasusibel aprilspøk, og hadde den kommet på en "vanlig dag" hadde jeg antakelig ikke tenkt tanken at det var en spøk.

AtW

5848075[/snapback]

Hadde børsen vore open i dag hadde dei nok aldrig trykt denne. Artig og plausibel. :)

Skrevet

5848024[/snapback]

Agree.

Mamma tok en april spøk på meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...