Gå til innhold

Xbox 360-spill er dårlige (bortsett fra Oblivion?)


Anbefalte innlegg

hallo?! Han ytrer en subjektiv mening..hvis han syntes spillene er dårlig, så syntes han det. Du, og mange andre, kan derimot være uening. At anmeldere gir høye karakterer på et spill, betyr det ikke nødvendigvis at spillet er bra. De gir en indikasjon på hvordan de fleste vil oppleve spillet men ikke at en og hver vil like det. Den beste kjøpeguiden er demoer.

 

At Xbox360 ikke har fått Singstar/Eye-Toy/Buzz interaktive spill er jo fullt forståelig men jeg syntes det er dårlig at Microsoft og andre utviklere til Xbox ikke har kommet på banen etter alle de årene Xbox har vært på markedet.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At Xbox360 ikke har fått Singstar/Eye-Toy/Buzz interaktive spill er jo fullt forståelig men jeg syntes det er dårlig at Microsoft og andre utviklere til Xbox ikke har kommet på banen etter alle de årene Xbox har vært på markedet.

5845901[/snapback]

 

Enig. Vil ha Guitar Hero til 360! :D

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

En konsoll er aldri bedre enn spillene som er tilgjenglig til den. Siden det kun er under et halvt år siden release er det heller ikke mange titler til Xbox360. Jeg kjøper ikke konsoll før den neste GTA kommer (tror jeg) foreløpig så er det vel kun oblivion som kunne være aktuelt for meg å spille på xbox360. Dog litt "skremt" over all kritikken med laging og dårlig grafikk på gjenstander langt vekk. Får nesten ta en kikk på spillet selv og danne meg min egen mening. GRAW frister også litt, men her har det også vært nevnt problemer med framerate når det skjer mye på skjermen samtidig.

 

Håper det kommer et skikkelig Rally spill ala Colin McRae til 360. Slossespill og sportsspill NFL, NBA er ikke helt min greie.

 

Har hørt at PGR3 "kun" kjører HD-TV 480p? Spiller for tiden Black på Xbox. Hadde vært tøft om det hadde kommet til Xbox360... :D

Lenke til kommentar
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige! Skulle ønske det var noen spillutviklere fra Xbox siden som turte å prøve på noe nytt!

 

I sammenligning med PS2 kan man vel si, Xboxen ligger et hakk bak, snakker altså om Buz og Singstar, Eyetoy og diverse andre titler! ! Men det er jo mange sider for og i mot her, så blir vel kanskje litt lite understreket av meg i denne posten, men hadde bare litt tanker rundt dette, som jeg hev sammen!

 

Got to go, bussen går  :roll:

5832346[/snapback]

 

Jeg er ganske så uenig med deg. Jeg synes ikke spillene på 360 er kjedelige overhodet. Faktisk veldig, veldig bra. I løpet av disse månedene har jeg hatt spillopplevelser som virkelig troner høyt i min over 25 årige "gamer" karriere. Condemned, GRAW, Fight Night 3, PGR3, Oblivion... Sånn - jeg må også få komme med min lille mening her. :)

 

Men hvorfor du i all verden du drar en konklusjon om at en konsoll har kjedelige spill fire måneder etter lansering - og sammenligner den samtidig mot en annen som har vært ute i 6 år eller så - det skjønner jeg ikke. Og det er egentlig der jeg vil si deg i mot mest. En slik sammenligning blir bare tullete. :)

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Microsoft har vel slitt en del med å få spillavtaler siden Sony sitter med rettigheter til de største avtalene. Egentlig ikke rart siden Xbox360 ble ikke godt tatt imot i østen hvor de er litt mer kresen og innovative. Xbox360 er jo stort sett en minipc som forgjengeren Xbox var. Var vel bare Halo som skilte seg ut på den konsollen omtrent.

 

Microsoft tror vel det holdt med mye kraft i konsollen men det hjelper fint lite når ingen av utviklerne dems klarer å vise det i noen spill. PGR3 har veldig fin grafikk men hva er nytt med bilkjøringen ? Ikke skademodell engang !

Lenke til kommentar
Var vel bare Halo som skilte seg ut på den konsollen omtrent.

 

Oh c'mon.

 

Ninja Gaiden. Jade Empire. Crimson Skies. Chronicles of Riddick. Knights of the Old Republic. Dead or Alive. Panzer Dragoon Orta. Osv. Nok av gode titler på forrige xbox.

 

PS2 har vel fler titler sammenlagt, men også tilsvarende mer crap.

 

Men jeg synes ALLE konsollene har mye som taler for seg!

Blir for dumt å lukke øyne og ører for gode spill fordi de kjører på en platform du "ikke liker". :)

 

Spesifikt når det gjelder titler ute til xbox 360 nå: ja, det er tørke per dags dato.

Men dette er vel tradisjonelt for de fleste konsoller like etter launch. Det tar litt tid for utviklerne å summe seg og utnytte den nye burken de har fått å leke med. Hadde ps2 en utrolig bra launch-rekke av spill da den kom ut?

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Tørke på Xbox360? Nå har nettopp Oblivion kommet ut, Farcry Instincts Predator kom på fredag sammen med Blazing Angels, Tomb Raider Legends kommer om få dager. Ellers kan man fortsatt kose seg med PGR3, Burnout Revenge, Condemned, etc. Nok å henge fingrene i for både bilspillentusiaster, skytespillentusiaster og rollespillfantaster. Synes det er bra med spill jeg, som faktisk er verdt å spille. :) Og blir det for trasig, har vel en del av oss en PS2 liggende hvor det fortsatt gis ut veldig gode spill, i påvente av enda flere Xbox360-titler. ;)

 

EDIT: Skriveleif

Endret av baltie
Lenke til kommentar
Tørke på Xbox360? Nå har nettopp Oblivion kommet ut, Farcry Instincts Predator kom på fredag sammen med Blazing Angels, Tomb Raider Legends kommer om få dager. Ellers kan man fortsatt kose seg med PGR3, Burnout Revenge, Condemned, etc. Nok å henge fingrene i for både bilspillentusiaster, skytespillentusiaster og rollespillfantaster. Synes det er bra med spill jeg som faktisk er verdt å spille. :) Og blir det for trasig, har vel en del av oss en PS2 liggende hvor det fortsatt gis ut veldig gode spill i påvente av enda flere Xbox360-titler. ;)

5865159[/snapback]

 

Tørke *til nå* mente jeg vel egentlig. Har jo vært et brått vårslipp av spill fra og med mars :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk disser launchen til MS så veldig.

Er det ingen som husker PS2 og Xbox når de kom?

Nei ikke her til Norge. Men i henholdsvis japan og usa?

360 har den sterkeste launchen hittil, og i løpet av kort tid kom det mange nye spill ut.

 

Off T:

Liker forøvrig ikke oblivion. For mye framerate issues og loading. :hm:

Lenke til kommentar
Etter at jeg fikk xbox 360 har jeg ikke rørt den gamle ps2'en min, som jeg brukte til dels veldig mye. Det betyr ihvertfall at launchen har vært en stor suksess for mitt vedkommende, men det er sikkert andre som er uenig.

5865858[/snapback]

Jeg bruker ps2en min 90% og xbox360 10%

 

jeg er fornøyd med xbox360, ble akkurat som forventet.. jeg er kresen på spill siden jeg liker mest RPG og PLATFORM.. Siden det har vært stor slipp på PS2 rpg lately blir PS2 mest naturlig.

 

Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte 360 :)

Lenke til kommentar
PGR3 har veldig fin grafikk men hva er nytt med bilkjøringen ? Ikke skademodell engang !

5864315[/snapback]

 

Jeg er ikke sikker på hva du mener med skademodell, om det er fysisk oppførsel av bilen eller noe slik.

Men jeg klarer i allefall å kvitte meg med speil, skaffe bulker og herpe biler i det spillet.

Mener også å huske at hvis en får bulker som ødelegger aerodynamikken så mister bilen litt av toppfarten på lange strekk.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor folk disser launchen til MS så veldig.

Er det ingen som husker PS2 og Xbox når de kom?

Nei ikke her til Norge. Men i henholdsvis japan og usa?

360 har den sterkeste launchen hittil, og i løpet av kort tid kom det mange nye spill ut.

 

Off T:

Liker forøvrig ikke oblivion. For mye framerate issues og loading.  :hm:

5865509[/snapback]

 

Jepp - 360 har faktisk den sterkeste launchen til nå. Leste en artikkel før jul om det hvor de listet opp lanseringspillene til playstation1,2, dreamcast, nintendomaskinene og 360. De tok også for seg hva slags reviews spillene hadde fått, og 360 gjorde best. Kunne jeg bare finne igjen den linken... Jeg er også litt lei av den ensidige hetsingen av launchen til 360 - til og med fornøyde 360 kunder "unnskylder" lanseringen og sier ting om at det blir bedre og sånn... Ja, det gjør jo det, men 360 lanseringen var faktisk ganske bra - og world wide i motsetning til tidligere.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Jepp - 360 har faktisk den sterkeste launchen til nå. Leste en artikkel før jul om det hvor de listet opp lanseringspillene til playstation1,2, dreamcast, nintendomaskinene og 360. De tok også for seg hva slags reviews spillene hadde fått, og 360 gjorde best. Kunne jeg  bare finne igjen den linken... Jeg er også litt lei av den ensidige hetsingen av launchen til 360 - til og med fornøyde 360 kunder "unnskylder" lanseringen og sier ting om at det blir bedre og sånn... Ja, det gjør jo det, men 360 lanseringen var faktisk ganske bra - og world wide i motsetning til tidligere.

 

Dr Peedee

5873563[/snapback]

 

Jeg tror grunnen er at folk klarer å glemme lanseringene på de fem-seks årene som går mellom hver gang. De tenker vel sikkert bare at den konsollen de går fra har maaaaaange flere spill der og da.

Jeg synes det er helt utrolig at folk syter som små tisper over lanseringen, når den faktisk er det beste vi har sett hittil. :roll:

Lenke til kommentar
[

PS2 har vel fler titler sammenlagt, men også tilsvarende mer crap.

 

 

5864817[/snapback]

 

 

så sant som sagt :!: ps2 har veldig mange flere spill en xbox men det betyr og veldig mange flere dårlige spill :!: har sett mye rart opp igjennom åra :!:

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Microsoft har vel slitt en del med å få spillavtaler siden Sony sitter med rettigheter til de største avtalene. Egentlig ikke rart siden Xbox360 ble ikke godt tatt imot i østen hvor de er litt mer kresen og innovative. Xbox360 er jo stort sett en minipc som forgjengeren Xbox var. Var vel bare Halo som skilte seg ut på den konsollen omtrent.

 

Japanere har akkurat like elendig spillsmak som oss i vesten, det er bare det at de liker annen dritt enn oss. Sjekk salgslistene fra Japan, så vil du se at de er overbefolket av oppfølgere. Sjekk Famitsus liste over de 50 beste spillene i Japan noensinne, og du vil finne Final Fantasy X på førsteplass, stemt frem av leserne som tidenes beste spill noensinne. Kresne og innovative, my ass.

 

Microsoft tror vel det holdt med mye kraft i konsollen men det hjelper fint lite når ingen av utviklerne dems klarer å vise det i noen spill. PGR3 har veldig fin grafikk men hva er nytt med bilkjøringen ? Ikke skademodell engang !

5864315[/snapback]

 

Bilene tar skade i PGR3. Hvordan er skademodellen i Gran Turismo-serien til ditt elskede Sony?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...