Gå til innhold

Xbox 360-spill er dårlige (bortsett fra Oblivion?)


Anbefalte innlegg

Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige! Skulle ønske det var noen spillutviklere fra Xbox siden som turte å prøve på noe nytt!

 

I sammenligning med PS2 kan man vel si, Xboxen ligger et hakk bak, snakker altså om Buz og Singstar, Eyetoy og diverse andre titler! ! Men det er jo mange sider for og i mot her, så blir vel kanskje litt lite understreket av meg i denne posten, men hadde bare litt tanker rundt dette, som jeg hev sammen!

 

Got to go, bussen går :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige!

5832346[/snapback]

 

Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet. Det har da ikke kommet ut så mange spill til 360'en enda, og releasespillene pleier som regel å være oppfølgere til andre spill.

Lenke til kommentar

Xbox360 har ikke så mange spill ute enda, men det er jo mange gode spill ute til tross.

 

- Ghost Recon

- Perfect Dark

- Fight Night Round 3

- Fifa road to world cup

- Gun

 

osv, det er ikke dårlige spill ,men jeg er overbevist at det kommer bedre spill etterhvert, gleder meg å se om det kansje kommer et GTA spill om 1år elns :)

Lenke til kommentar

Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige! Skulle ønske det var noen spillutviklere fra Xbox siden som turte å prøve på noe nytt!

 

I sammenligning med PS2 kan man vel si, Xboxen ligger et hakk bak, snakker altså om Buz og Singstar, Eyetoy og diverse andre titler! ! Men det er jo mange sider for og i mot her, så blir vel kanskje litt lite understreket av meg i denne posten, men hadde bare litt tanker rundt dette, som jeg hev sammen!

 

Xbox 360 spella er jo fete da..har du feks prøvd ut G.R.A.W som har en helt vill grafikk, som ikke jeg har sett på pc enda..Mange spell som er unnerholdene på xboxen, men tross alt, det er en ny konsoll og det tar alltid tid for å utvikle spill. Singstar osv er gøy for de som sitter å speller playstation på fest.. :cool:

Lenke til kommentar
Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet

 

Helt enig, dette blir bare smak og behag, ikke noe annet.Du liker Oblivion, jeg liker PGR3 og GR:AW, synes begge er fantastiske spill.GR:AW toppet forresten listen over antall solgte konsoll spill i Norge forrige uke, tyder på at noen er fornøyd i hvertfall.

Lenke til kommentar
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige!

5832346[/snapback]

 

Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet. Det har da ikke kommet ut så mange spill til 360'en enda, og releasespillene pleier som regel å være oppfølgere til andre spill.

5832429[/snapback]

 

Siden når blei det forbudt å poste meningene sine her?

 

PS: Det finnes kun subjektive meninger.

Lenke til kommentar
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige!

5832346[/snapback]

 

Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet. Det har da ikke kommet ut så mange spill til 360'en enda, og releasespillene pleier som regel å være oppfølgere til andre spill.

5832429[/snapback]

 

Siden når blei det forbudt å poste meningene sine her?

 

PS: Det finnes kun subjektive meninger.

5832820[/snapback]

 

Se for deg at alle skulle poste innlegg som: "fifa er kjedelig "(fordi vedkommende ikke liker fotball), "oblivion er teit" (fordi vedkommende hater rollespill), og "full auto ruler!" (fordi vedkommende liker skyting og bilaction).

 

Det hadde ikke gått an. :nei:

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige!

5832346[/snapback]

 

Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet. Det har da ikke kommet ut så mange spill til 360'en enda, og releasespillene pleier som regel å være oppfølgere til andre spill.

5832429[/snapback]

 

Siden når blei det forbudt å poste meningene sine her?

 

PS: Det finnes kun subjektive meninger.

5832820[/snapback]

 

Se for deg at alle skulle poste innlegg som: "fifa er kjedelig "(fordi vedkommende ikke liker fotball), "oblivion er teit" (fordi vedkommende hater rollespill), og "full auto ruler!" (fordi vedkommende liker skyting og bilaction).

 

Det hadde ikke gått an. :nei:

5832970[/snapback]

 

Stor forskjell på å nevne enkelte spilltitler og det å ta for seg alle spill til en platform.

 

Jeg er enig med trådstarter, nåværende titler til Xbox 360 er utrolig kjedelige spill. Men det er ikke så mye annet å vente med lanseringstitler.

 

Av 30 lanserte titler til X360 er det bare 7 spill som ikke er oppfølgere/videreutvikling.

 

Så langt er det også i mine øyne svært få kreative titler under utvikling. Av de som er annonsert.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Jepp, enig med deg. Jeg syns også noe av problemet med grafikkutvikling er at de satser for mye på at det bare skal se pent ut, mens interaktiviteten fremdeles er den samme.

 

Vi går hele tid rundt i de samme statiske miljøene hvor man i spill som hevder å være realistiske ofte ikke kan ødelegge et vindu, eller sprenge opp en dør med en bazooka.

 

Eller som i Oblivion, man kan bevege på det meste, men hvorfor er alle bord og stoler spikret bom fast?

 

Hvorfor kan en stol og en søplebøtte foran en dør blokkere for et helt SWAT-team?

 

Blir for dumt.

Lenke til kommentar
Jepp, enig med deg. Jeg syns også noe av problemet med grafikkutvikling er at de satser for mye på at det bare skal se pent ut, mens interaktiviteten fremdeles er den samme.

 

Vi går hele tid rundt i de samme statiske miljøene hvor man i spill som hevder å være realistiske ofte ikke kan ødelegge et vindu, eller sprenge opp en dør med en bazooka.

 

Eller som i Oblivion, man kan bevege på det meste, men hvorfor er alle bord og stoler spikret bom fast?

 

Hvorfor kan en stol og en søplebøtte foran en dør blokkere for et helt SWAT-team?

 

Blir for dumt.

5833988[/snapback]

 

Når vi snakker om dette er jeg helt enig. Etter å ha slaktet ned en haug med mennesker i mangt et skytespill har jeg utallige ganger blitt hindret i å komme meg ut p.g.a en vanlig dør som er låst. Denne døra skal jeg finne nøkkel til selv om jeg er bevæpnet med både bazooka og brekkjern. I forkant av dette har jeg selvfølgelig sprengt et par swat biler i lufta ved hjelp av mine våpen, men døra; den kommer jeg ikke forbi :tease:

Lenke til kommentar

Smaken er som baken. Personlig har jeg ingenting til overs for spill som Singstar, Buzz og Eyetoy, så hvis det er slik kreativitet folk ønsker på X360 står jeg gjerne over. Kan ikke si annet enn at jeg fryder meg over Condemned, GR:AW, PGR3 og Oblivion. Blåser i om det er "fantasifullt" eller ikke, så lenge jeg liker det så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Smak og behag her - selv har jeg funnet stor glede i PGR3, Burnout Revenge og Amped 3.

Denne tråden hadde forøvrig egnet seg bedre som en blogpost, da den egentlig ikke åpner for mye diskusjon ("ALLE XBOX 360 SPILL SUGER. SÅNN ER DET BARE.").

 

Og jeg synes egentlig det blir feil å sammenligne spillene til en 4 mnd gammel konsoll mot en som har vært ute i over 6 år - spillene som er tilgjengelige ved launch er sjelden de mest eksperimentelle, tror nok vi har mye gøy i vente til 360en.

 

Og forøvrig - så går Karaoke Revolution til Xbox Singstar en høy gang.

Lenke til kommentar

Jeg tror at mye av problemet ligger i at Amerikanske og Europeiske spillselskaper er alt for redd for å prøve noe nytt.

I Japan sitter pengene løsere.

 

Tror ikke det er så mange selskaper i vår del av verden, som ville funnet på å gi resurser til å utvikle ett spill som går ut på å rulle opp ting i en ball som Katamari Daiku eller hva det heter..

I Japan har spillutviklerene mye mere å si angående utviklingen i selskapene, mens i USA og Europa ligger makten hos pengefolka og utviklerene må fortelle om hva de utvikler på møter med pengefolkene, for så å tigge penger til det prosjektet.

Heller ikke ett spill som Shadow of Collosus, eller Ico, kunne blitt til i vesten.

Ser for meg at pengefolka spør utvikleren; -Hvilke typer monster skal dere ha imellom kjempene? -Ingenting, det er det bare kjempene, og storslåtte landskap som du leter frem imellom, i hele spillet.

Tror ikke de ville fått så mye resurser til utvikling i flere år, nei.

 

En annen ting er belønningen, for en storsuksess..

Dersom du lager noe fantastisk i Japan, så kan du ende opp som sjef i selskapet ditt, men hvis du lager en gigantisk flopp får du ikke sparken, du får ikke ansvar, og blir stuet bort i ett lite hjørnekontor og må leve med skammen.

 

Til gjengjeld så er det utrolig mange rare spill som aldri kommer til vår del av verden, og alt er ikke like bra heller.

Lenke til kommentar

Det med at japanske spillselskap går andre veier enn europiske og amerikanske har en del med kulturen å gjøre også. Japansk kultur er egentlig veldig forskjellig fra den vestlige på flere områder, og det er nok et større marked i Japan for slike kreative (og bissare) spill.

 

Når det er sagt, ser vi også flere japanske utviklere som produserer det samme om og om igjen, for eksempel Mega Man-serien, Final Fantasy eller noen av spillene med Mario i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige!

5832346[/snapback]

 

Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet.

5832429[/snapback]

 

Altså, dette forumet heter www.diskusjon.no ...så, skal man ikke ytre sitt egen subjective mening, wheres the discussion? Man behøver ikke å være enige men man skal for all del gjerne ytre sine egne meninger. Å be noen å holde kjeft i et diskusjonsforum er litt på grensen av idioti..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Må si meg relativet skuffet over spillskapernes dårlig fantasi, spillene på 360 er kjedelige!

5832346[/snapback]

 

Dette er din subjektive mening som du ikke trenger poste på dette forumet.

5832429[/snapback]

 

Altså, dette forumet heter www.diskusjon.no ...så, skal man ikke ytre sitt egen subjective mening, wheres the discussion? Man behøver ikke å være enige men man skal for all del gjerne ytre sine egne meninger. Å be noen å holde kjeft i et diskusjonsforum er litt på grensen av idioti..

5842653[/snapback]

 

Det blir liksom litt tåpelig og "fanboy"-aktig å si at alle spillene til 360 er dårlige, samt å sammenligne med ps2 som har vært ute i 6 år. Det er bare et tegn på lite vett å si at f.eks pgr3 er dårlig da dette har fått femmere og seksere nesten overalt. Det kan hende at vedkommende ikkie liker bilspill, men spillet er ikke noe dårlig viss man ser på helheten. Bare tenk på alle spillanmelderene. De må gi spillet et terningkast det fortjener og tenke på at ikke alle oppfatter spillet som kjedelig selv om de gjør det selv.

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...