Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en gang en mann som skulle ta taxi, så han gikk til den bakerste taxien i køen. Han spurte sjåføren om han kunne kjøre ham til leiligheten hans for et sug, Taxisjåføren så dumt på han og sa "nei". Javell sa da prøver jeg neste og gikk fram til neste bil samme spørsmålet og samme svaret han gikk videre frammover til neste bil og videre igjen til den fremste bilen. Der sa han til sjårføren kjør meg til kongleveien 3 så får så bladde han opp penger. Idet taxien forlat taxiene snudde mannen seg bak i vinduet og viste tommelen :thumbup:

 

Tok den ikke, du hadde litt skriveleifs og ingen bruk av " . :p

 

ÅJA, fordi tommelen skulle vise at han skulle ha et sug ellerno? :p

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar

søkte og så ikke ut til at denne var dratt enda:

Ola er mye på internett, og holder orden på passordene sine ved å notere på post-it lapper.

 

En kamerat la merke til at passordet til nettstedet Disney var ”mikkedonaldlangbeinplutooledoledoffen”, og spurte hvorfor det var så langt.

 

Det sto at det måtte inneholde minst syv karakterer, forklarer Ola

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
søkte og så ikke ut til at denne var dratt enda:Ola er mye på internett, og holder orden på passordene sine ved å notere på post-it lapper.En kamerat la merke til at passordet til nettstedet Disney var ”mikkedonaldlangbeinplutooledoledoffen”, og spurte hvorfor det var så langt.Det sto at det måtte inneholde minst syv karakterer, forklarer Ola
haha :p
Det var en gang en mann som skulle ta taxi, så han gikk til den bakerste taxien i køen. Han spurte sjåføren om han kunne kjøre ham til leiligheten hans for et sug, Taxisjåføren så dumt på han og sa "nei". Javell sa da prøver jeg neste og gikk fram til neste bil samme spørsmålet og samme svaret han gikk videre frammover til neste bil og videre igjen til den fremste bilen. Der sa han til sjårføren kjør meg til kongleveien 3 så får så bladde han opp penger. Idet taxien forlat taxiene snudde mannen seg bak i vinduet og viste tommelen :thumbup:
Tok den ikke, du hadde litt skriveleifs og ingen bruk av " . :pÅJA, fordi tommelen skulle vise at han skulle ha et sug ellerno? :p
jeg vet det var en del skrivefeil skrev kjapt, redigerte faktisk og sa det men har sikkert trykka feil knapp :)ups dobbelpost
Lenke til kommentar
Det var en gang en mann som skulle ta taxi, så han gikk til den bakerste taxien i køen. Han spurte sjåføren om han kunne kjøre ham til leiligheten hans for et sug, Taxisjåføren så dumt på han og sa "nei". Javell sa da prøver jeg neste og gikk fram til neste bil samme spørsmålet og samme svaret han gikk videre frammover til neste bil og videre igjen til den fremste bilen. Der sa han til sjårføren kjør meg til kongleveien 3 så får så bladde han opp penger. Idet taxien forlat taxiene snudde mannen seg bak i vinduet og viste tommelen :thumbup:

 

Tok den ikke, du hadde litt skriveleifs og ingen bruk av " . :p

 

ÅJA, fordi tommelen skulle vise at han skulle ha et sug ellerno? :p

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=116600

 

Der er en lengre verson av den. Tror det er hentet fra humor911.com, uten at jeg skal si det helt sikkert.

Lenke til kommentar
Det var en gang en mann som skulle ta taxi, så han gikk til den bakerste taxien i køen. Han spurte sjåføren om han kunne kjøre ham til leiligheten hans for et sug, Taxisjåføren så dumt på han og sa "nei". Javell sa da prøver jeg neste og gikk fram til neste bil samme spørsmålet og samme svaret han gikk videre frammover til neste bil og videre igjen til den fremste bilen. Der sa han til sjårføren kjør meg til kongleveien 3 så får så bladde han opp penger. Idet taxien forlat taxiene snudde mannen seg bak i vinduet og viste tommelen :thumbup:

 

Tok den ikke, du hadde litt skriveleifs og ingen bruk av " . :p

 

ÅJA, fordi tommelen skulle vise at han skulle ha et sug ellerno? :p

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=116600

 

Der er en lengre verson av den. Tror det er hentet fra humor911.com, uten at jeg skal si det helt sikkert.

 

Så den faktisk på en norsk type av jackass, husker ikke hva porgrammet heter men, de gjorde det hvertfall. Morro :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror jeg har den herifra (forumet.. tror ikke den er fra tråden da..)

 

 

2 kompiser i trettiårs alderen møttes ved en dagligvare butikk. Den ene kompisen ser på bilen til den andre. En god del blader og kvister lå over panseret, riper i lakken og bulker var det også.

"Men hva i all verden har du vært ute for da?", sier den ene.

"Nei, jeg kjørte på en pakistaner", sier den andre

"Pakistaner? Jeg snakker om bilen din jeg. Hvordan forklarer du "pakistaner" med den skraphaugen av en bil du har igjen?".

"Du skjønner det", sier den andre. "Han prøvde å stikke av inni en skog.."

 

 

Den var litt rasistisk for noen :p

Men det forandrer ikke på faktum at den er morsom (synes jeg da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...