Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thewiz: Her er fleire, posta eit par sider tilbake. :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kari-Kari sto i dusjen, plutselig kom det en fremmed mann inn. Men Kari-Kari bare lo, for ho visste at det ikke var nok shampo til begge to.

 

Kari-Kari var på telttur. Midt på natta kom det en mann inn i teltet hennes. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste at det ikke var et tomannstelt.

 

Kari-Kari gikk tur i skogen, så kom en ekkel mann og ba henne ta av seg alle klærne. Men Kari-Kari bare lo for hun visste at det ikke var leggetid ennå.

 

Kari-Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil med en mann og dro henne inn i bilen. Men da lo bare Kari-Kari for hun hadde ikke haiket!

 

Kari-Kari satt på do og bæsjet, så kom det en stor stygg mann inn til henne. Men da lo bare Kari-Kari for det var jo ikke nok dopapir til dem begge.

 

Edit: Ein til:

 

Kari-Kari og moren var på togstasjonen. Plutselig så Kari-Kari ei krone ligge nede på skinnegangen og spurte moren om hun ville hente den for henne. Akkurat da moren var nede for å hente krona, kom det et tog og kjørte over moren. Men Kari-Kari bare lo for det var bare ei bruskork.

Lenke til kommentar

Førsteklasses blondine

Vi er i et fly på vei til Paris. En blond kvinne på økonomiklasse reiser seg opp og flytter til et ledig sete på businessklasse. En flyvertinne ser henne gjøre dette, og sier høflig at kvinnen må sitte på økonomiklasse siden det er denne typen plass hun har kjøpt billett til. Blondinen svarer:

 

- Jeg er blond, jeg er vakker, jeg skal til Paris og jeg blir sittende her.

 

Etter flere mislykkede overtalelsesforsøk, går flyvertinnen inn i cockpit og informerer pilotene om den blonde setetyven. Co-piloten kommer ut til blondinen og forklarer hvorfor hun ikke kan bli sittende på businessklasse, hvorpå hun svarer:

 

- Jeg er blond, jeg er vakker, jeg skal til Paris og jeg blir sittende her.

 

Co-piloten returnerer til cockpit, og foreslår at de bør kalle opp flyplassen i Paris for å be om at kvinnen blir anholdt ved ankomst. Piloten sier:

 

- Dere sier hun er blond? Jeg fikser dette, jeg har en blond kone, jeg snakker flytende blondsk.

 

Han går ut til blondinen og visker noe i øret hennes. Hun sier:

 

- Åh, beklager, det visste jeg ikke.

 

Så går hun raskt tilbake til sitt opprinnelige økonomiklassesete uten mer oppstyr.

 

Flyvertinnen og co-piloten spør overrasket hvordan piloten løste dette problemet.

 

- Jeg sa bare at førsteklasse ikke går til Paris .

Lenke til kommentar

det var en gang så ble den til en koridor.

 

 

det var en mørk mørk skog og i den mørke mørke skogen var det et mørkt mørkt hus og på det mørke mørke huset var det en mørk mørk dør, og innenfor den mørke mørke døra var det en mørk mørk gang og i den mørke mørke gangen var det en mørk mørk dør, innenfor den mørke mørke døren var det et mørkt mørkt rom, i det mørke mørke rommet var det en mørk mørk kiste og i den mørke mørke kista var det en.... lego kloss, og det var bra for den hadde jeg lett etter i hele dag. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...