Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg har den herifra (forumet.. tror ikke den er fra tråden da..)

 

 

2 kompiser i trettiårs alderen møttes ved en dagligvare butikk. Den ene kompisen ser på bilen til den andre. En god del blader og kvister lå over panseret, riper i lakken og bulker var det også.

"Men hva i all verden har du vært ute for da?", sier den ene.

"Nei, jeg kjørte på en pakistaner", sier den andre

"Pakistaner? Jeg snakker om bilen din jeg. Hvordan forklarer du "pakistaner" med den skraphaugen av en bil du har igjen?".

"Du skjønner det", sier den andre. "Han prøvde å stikke av inni en skog.."

 

 

Den var litt rasistisk for noen :p

Men det forandrer ikke på faktum at den er morsom (synes jeg da)

Har høyrt den før, men då var det svigermor i staden for ein pakistanar. Men den er framleis morosam. :p

Lenke til kommentar
det var en gang.. så ble det en korridor!

 

(sitter og ler av den for ingenting ennå)

 

 

Den er fantastisk. :D

 

---

 

Hvorfor kan ikke jeg le, når Erlend Loe?

Hvorfor kan ikke jeg hoste, når Morten Harket?

Haha, husker en gang jeg ikke kom på Morten Harket's etternavn :D

 

"Ååå, han hete noe sånt Morten Hostet, eller Morten Hikstet, eller Morten Gjespa, Morten Nøys, eller Morten Spydde! Nei, jeg husker faen ikke jeg...."

Lenke til kommentar

lille kari kari var på kino. plutselig stakk en gammel mann hånden opp under skjørte hennes. da lo kari kari for det var jo ikke der popcornet var

 

 

en dag gikk lille Kari-Kari en tur ute i skogen. Plutselig kom det en diger mann, og begynte å kle av henne alle klærne. Men DA lo Kari-Kari, for hun visste jo at klærne hennes ikke kom til å passe til han!

 

 

En dag var Kari-Kari ute i hagen og husket. Da sa moren til Kari-Kari: - Nå må du ikke huske for høyt da, Kari-Kari, slik at naboen kan se trusa di! Men DA lo Kari-Kari, for hun hadde jo ikke no truse på seg!

Endret av downsattack
Lenke til kommentar
hahaha, de var jo nesten litt bra ;P

 

Kari-Kari ftw!

Ja, fleire! :p

 

hehe. Syntes det selv! Har ikke fler dessverre!

Då googler me det. :)

 

------------------------------

 

Kari-Kari sto i dusjen, plutselig kom det en fremmed mann inn. Men Kari-Kari bare lo, for ho visste at det ikke var nok shampo til begge to.

 

Kari-Kari var på telttur. Midt på natta kom det en mann inn i teltet hennes. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste at det ikke var et tomannstelt.

 

Kari-Kari gikk tur i skogen, så kom en ekkel mann og ba henne ta av seg alle klærne. Men Kari-Kari bare lo for hun visste at det ikke var leggetid ennå.

 

Kari-Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil med en mann og dro henne inn i bilen. Men da lo bare Kari-Kari for hun hadde ikke haiket!

 

Kari-Kari satt på do og bæsjet, så kom det en stor stygg mann inn til henne. Men da lo bare Kari-Kari for det var jo ikke nok dopapir til dem begge.

 

Edit: Ein til:

 

Kari-Kari og moren var på togstasjonen. Plutselig så Kari-Kari ei krone ligge nede på skinnegangen og spurte moren om hun ville hente den for henne. Akkurat da moren var nede for å hente krona, kom det et tog og kjørte over moren. Men Kari-Kari bare lo for det var bare ei bruskork.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...