Gå til innhold

Anbefalinger til nytt spill, samme hvilken sjanger


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst på et nytt spill, et spill som virkelig passer for meg, da de to favorittspillene mine ikke fungerer på datamaskinen. (Battlefield 2 og City of Villains) Jeg har gått meg vill i spillverdenen, derfor trenger jeg deres hjelp. Anbefal meg et spill. Eller flere.

 

Det kan gjerne være et MMORPG. Ikke nevn WoW, det skal jeg ta med i betraktningen uansett. For å hjelpe dere litt, setter jeg opp en liste over spill jeg liker godt. Dette er bare en pekepinn, du er fri til å anbefale hva som helst.

 

  • Battlefield 2
  • City Of Villains/Heroes
  • Guild Wars
  • Lock On
  • IL-2-spillene og Pacific Fighters
  • Flight Simulator 2004
  • Hitman-spillene

Jeg takker for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fahrenheit, fikk endelig mulighet til å teste dette spillet.Fy flate så bra spill, genial måte å formidle spillets gang og historie på ved at man kan skifte person fra tid til tid,samt ta viktige avgjørelser og slikt. Virkelig ett friskt pust i TPS-sjangeren.

Lenke til kommentar

Hvis du ønsker et kvalitetsspill, så kan jeg trygt anbefale WOW. Kjøpte det i februar 2005, og med unntak av noen korte pauser, har jeg spilt det siden. De unike klassene, enorme områdene og spektakulære boss-fightene gjør spillet så og si evigvarende i mine øyne.

 

Dersom du øønsker litt hardcore strategi, kan jeg trygt anbefale Hearts of Iron 2 (som forøvrig får en tillegspakke ganske snart).

Handlingen foregår under 2. verdenkrig, og du kan påta deg rollen som leder for hvilket som helst land i verden (ikke bare stormaktene, men også Norge og Luxembourg, f. eks) Les omtalen på Gamer.no

 

Du vil ikke angre om du velger ett av disse :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det skal nok ikke akkurat være noe problem. Det er bare BF2 som er bugga.

 

XFX GeForce 7800GTX 256MB

AMD Athlon 64 4000+

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB Dual Pack

Sony DVD-brenner DRU-810A

Abit Fatal1ty AN8 SLI

Samsung SpinPoint 250GB

Western Digital Caviar 40GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...