Gå til innhold

Gothic3-engine begynner å ta seg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Husk at det der er et JPG-bilde, som med andre ord betyr at det ser mye mer overfladisk og stygt ut enn det faktisk er. :)

5783773[/snapback]

Dette er også et JPG-bilde. Se hvor overfladisk og stygt det er.. :mrgreen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er Gothic 3 første Person son snom Oblivion?

5930961[/snapback]

Nei, det er heldigvis tredjeperson.

Sundiver, det der var bare kvalmt, drit i å spre sånne møkkabilder ;)

Endret av BTK
Skrevet

Ah, stemmningsfylt!

Dette er SPILLET jeg ser frem til i år!

Lenge siden jeg har gledet meg så til et spill. Føler meg nesten som et barn igjen. :D

Skrevet
Husk at det der er et JPG-bilde, som med andre ord betyr at det ser mye mer overfladisk og stygt ut enn det faktisk er. :)

5783773[/snapback]

Dette er også et JPG-bilde. Se hvor overfladisk og stygt det er.. :mrgreen:

5934032[/snapback]

Det er forskjell på spill og virkelighet.

Skrevet

Ut fra bildenne ser det ut som om NPC-enne blir noe mer dynamiske en i Oblivion. Ser ut som de faktisk går rundt og jobber, som feks og smi, lempe ting i vogner osv... Men det kan jo være at de gjør det samme hele dagen også da, noe som ville vert litt kipt.

Oblivion har i det minste litt variasjon, enda det er litt manko på virkelig arbe der, går som oftest rundt og snakker eller trener skills... det ernå det jeg har lagt merke til da, kan være jeg tar feil.

Skrevet
Ut fra bildenne ser det ut som om NPC-enne blir noe mer dynamiske en i Oblivion. Ser ut som de faktisk går rundt og jobber, som feks og smi, lempe ting i vogner osv...  Men det kan jo være at de gjør det samme hele dagen også da, noe som ville vert litt kipt.

Oblivion har i det minste litt variasjon, enda det er litt manko på virkelig arbe der, går som oftest rundt og snakker eller trener skills... det ernå det jeg har lagt merke til da, kan være jeg tar feil.

5957464[/snapback]

NPC-ene fra Gothic-spillene gjør forskjellige ting på forskjellige tidspunkt, men de gjør de samme tingene hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...