Gå til innhold

Gothic3-engine begynner å ta seg opp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen planer om å lansere dette spillet til en konsoll? Det hadde i alle fall gledet meg, for viss ikke så kommer jeg nok til å gå glipp av mye av spillet med maskinvaren jeg har nå...

Skrevet

Skammer meg nesten litt over at jeg aldri har fått prøvd to'eren, og nå som Oblivion straks er ute er det nok ikke stor sjanse for at jeg får gjort det med det første heller...men dette begynner å se veldig interessant ut ihvertfall.

Skrevet

jeg gleder meg som en liten unge, jeg skifter ut hele pc`n på grunn av gothic å oblivion. ååååååå så sykt gøy dette vil bli

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammelt det skjermbildet er, eller hvor dårlig bildekvalitet det er, men jeg syns ikke det så noe fint ut. Håper det blir bedre. (Sammenligner kanskje litt for mye med Oblivion nå..)

Tydligvis er det flere folk som mener det motsatte.

Skrevet

Selve grafikken I Gothic 3 er fin. God oppløsning på teksturer osv. Ser kanskje litt grått og kornete ut. Det største problemet er at spillet ikke har åpne landskap. Det er alltid en vei med en eller annen form for grenser. Det meste du ser er jo egentlig bakgrunner.

Skrevet

ah! nice.

det jeg elsket med både Gothic 1 og 2 er hvor "skittent" spillene er.

byen(e) er ikke svære, fantastiske med graveringer osv. det er noen hytter her og der.

rett og slett gotisk :!:

som det ble nevnt tiligere ang sammenligning med Oblivion: ikke sammenlign!

Oblivion lager alt stort, flott og fantastisk. rett og slett breathtaking.

Gothic har aldri satset på dette. de skal ha det skittent og ekte

Skrevet
ah! nice.

byen(e) er ikke svære, fantastiske med graveringer osv. det er noen hytter her og der.

rett og slett gotisk  :!:

5932484[/snapback]

Spesielt stemningen i The Valley of Mines er fantastisk. Dette er en mørk, grå, trist, og ugjestmild dal hvor onde skapninger har ødelagt alt. Det majestetiske slottet fra Gothic I er en gigantisk ruin, og alle de andre leirene er okkupert av drager.

Skrevet

Har spillt gjennom begge. Begge gangene føltes det som å miste en god venn da jeg ble ferdig. Gleder meg enormt til treeren. Savner fælt den harde og kalde stemningen når jeg spiller oblivion.

Skrevet
ah! nice.

rett og slett gotisk  :!:

5932484[/snapback]

Spesielt stemningen i The Valley of Mines er fantastisk. Dette er en mørk, grå, trist, og ugjestmild dal hvor onde skapninger har ødelagt alt. Det majestetiske slottet fra Gothic I er en gigantisk ruin, og alle de andre leirene er okkupert av drager.

5932545[/snapback]

Godt poeng der. Mye av den samme stemningen i Neverwinter Nights også. :)

Får se om jeg drar opp Gothic 2 igjen, for å se om jeg blir i form. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...