Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man bør alltid forvente at man får det sent, da blir man ikke skuffet når det ikke dukkert opp på lanseringsdatoen. Heller Overrasker om det kommer da, eller kanskje en dag før.

Jeg har bestilt fra Komplett, og de mente jeg ville ha det den 24. MEN jeg regner med det er her på mandagen etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Helt ærlig talt folkens. Hvor ufattelig lite feeling er det på dere? Det beste RPG ever kommer ut på fredag, og det er trangt om kopiene. Hva gjør dere? Dere overlater ansvaret til en eller annen fjott som driver pakkingen og FEELINGEN på et lager til en nettbutikk. Seriøst, ta litt ansvar og fløtt på WoW-flesket ned til en såkalt "fysisk" butikk for å være sikker på forhåndsbestillingen. Hvis dere ikke har gjort det, og klager over at dere får det senere enn alle andre, så TÅK TU DE HÆND, sier jeg bare.

5782441[/snapback]

Teiteste jeg noen gang har hørt, skjønner ikke helt hva som er galt med å gå litt "nuts" akkurat nå, noen liker å bestille over nett andre ikke, og man må vel få lov til å være usikker og klage litt på om man får det eller ikke til release dagen. Vil du ikke lese/høre om det, så ikke les her.

Det å bestille over nettet har heller ingen ting med hvor lat man er, så sier bare:

"tåk tu de hænd" selv :p

Endret av Nitrius
Skrevet
Helt ærlig talt folkens. Hvor ufattelig lite feeling er det på dere? Det beste RPG ever kommer ut på fredag, og det er trangt om kopiene. Hva gjør dere? Dere overlater ansvaret til en eller annen fjott som driver pakkingen og FEELINGEN på et lager til en nettbutikk. Seriøst, ta litt ansvar og fløtt på WoW-flesket ned til en såkalt "fysisk" butikk for å være sikker på forhåndsbestillingen. Hvis dere ikke har gjort det, og klager over at dere får det senere enn alle andre, så TÅK TU DE HÆND, sier jeg bare.

5782441[/snapback]

Blitt syk av å vente, ser jeg. :p

Men seriøst; hvis alle skulle handlet på en fysisk butikk, så hadde det ikke vært nok kopier til en brøkdel av alle. Ved forhåndsbestilling ser vel butikkene lettere hvor mange de bør ta inn.

Dessuten - har man ventet i så mange år, og til og med hatt en utsettelse på fire måneder, så er det ikke så gale å vente i tre dager til. Den som venter på noe godt...

Skrevet

Rest/venteordre står det på alle forhåndsbestillinger fra Gamezone og de har garantert at alle som har forhåndsbestilt får spillet på release dato. :thumbup:

Skrevet
Seriøst, ta litt ansvar og fløtt på WoW-flesket ned til en såkalt "fysisk" butikk for å være sikker på forhåndsbestillingen.
:mrgreen:

Anyways, jeg regner med å ha Oblivion i nærmeste fremtid, så henter jeg min herlige forhåndsbestilte CE med en gang den blir tilgjengelig. :)

Skrevet

5782441[/snapback]

Men seriøst; hvis alle skulle handlet på en fysisk butikk, så hadde det ikke vært nok kopier til en brøkdel av alle. Ved forhåndsbestilling ser vel butikkene lettere hvor mange de bør ta inn.

Dessuten - har man ventet i så mange år, og til og med hatt en utsettelse på fire måneder, så er det ikke så gale å vente i tre dager til. Den som venter på noe godt...

5782683[/snapback]

Åh ja, det er en god forklaring på hvorfor noen bestiller via nett. De tar nemlig hensyn til de fysiske butikkene og hvor mange kopier de får inn. Right. Og jo, når det gjelder store spilltitler -samtidig som man er hyped - og man fortsatt bestiller via internett, så er man lat.

Skrevet

5782441[/snapback]

5782683[/snapback]

Åh ja, det er en god forklaring på hvorfor noen bestiller via nett. De tar nemlig hensyn til de fysiske butikkene og hvor mange kopier de får inn. Right. Og jo, når det gjelder store spilltitler -samtidig som man er hyped - og man fortsatt bestiller via internett, så er man lat.

5782785[/snapback]

Skjønner ikke hvordan du kan trekke en konklusjon på at alle som forhånds bestiller av en nettbutikk er lat, er du klar over hvor mange som handler hos nettbutikker idag? jaja, er vel ditt syn på det.

Blir litt teit av meg å diskutere det syns jeg så jeg skal gi meg :p

Uansett jeg har spilt Morrowind pluss vært borti de eldere titlene av elder scrolls seien før, så ja spillet er vel litt hyped for noen, men jeg gleder meg faktisk og er virkelig spent på å se hvordan spillet er her, med mine egne øyne.

Skrevet

Jeg forhåndsbestilte fra nettbutikk fordi jeg ville ha Collector's Ed. Regner med at de som kommer i hyllene i de lokale spillsjappene blir borte ganske kjapt. På denne måten kan jeg plukke opp spillet fra postkassa når jeg kommer hjem fra jobb på fredag.

Jeg trener 4-5 kvelder i uka så jeg ser ikke på meg selv som veldig lat men jeg vil helst slippe å stresse rundt for å finne en butikk som har igjen Collector's Ed. fredag ettermiddag. :p

Skrevet

Det har da vel ingenting med latskap å gjøre, synes det er mer latskap å sitte foran PCen å klage på noe så dumt.

Jeg forhåndsbestilte tidlig i januar for å være sikker på å ikke komme til tomme hyller i en butikk, har skjedd før, dessuten så er ikke butikken rett i næreheten heller, noe jeg tipper ikke er enestående for meg. Jeg bestilte også online for å være sikker på å få CE, noe som er utsolgt på flere nettsteder allerede, dessuten så har jeg en stor sjanse for å få det en dag før, noe jeg ikke sier nei takk til.

Skrevet

Jeg var på Norli på Magneten her i Levanger og forhørte meg. Der hadde de bestilt inn seks CE for lenge siden, og de håpet å ha det til torsdag.. Har selvfølgelig reservert en til meg selv. :) I verste fall blir det vanlig versjon på fredag, er garantert å få ett eksemplar uansett torsdag eller fredag (så sant ikke Posten roter..) :D

Og skulle ikke Norli få det inn tross alt, er ikke veien så veldig lang til Trondheim og Spiderman/Spaceworld. Jeg gjør det mye heller sånn enn å stirre på postkassa en hel formiddag og forbanne den treige postmannen. :D

Skrevet

5782441[/snapback]

Vel, når du står opp klokka halv seks kvar dag, går på jobb og kjem att TIDLEGAST i femtida, blir det å få ting levert i postkassa snart meir atraktivt. Tenk om eg stakk innom butikken på veg heim fredag, berre for å oppdage at det vart utsolgt. Då måtte eg springe innom alle dei andre spelbutikkane òg. Kanskje eg ikkje finn det i det heile. Eller kanskje berre den vanlege utgåva, utan den essensielle mynten :no:. Eller kanskje eg må jobbe overtid fredag, og ikkje rekk butikken?

Nei, då blir det mykje betre å få det tilsendt i posten. Det blir både sikrare og raskare.

Kay

Skrevet

De færreste "normale" gamere må ha dette spillet på lanseringsdato. Mange har mer enn nok med andre titler, og venter heller. Tror ikke Oblivion blir noe vanskelig å få tak i. Collect ed. kan kanskje bli det siden det nettopp er.... Collect ed., men ikke det vanlige spillet. Da blir jeg veldig overrasket.

Skrevet
Har det nå, men har ikke tenkt å spille det.  :tease:

-TwiiK

5786192[/snapback]

Wow. Du kommer til å få oppmerksomhet for å være en dust i et par dager, etter det vil alle glemme deg.

Skrevet

Snakket akkurat med EB-games på Ski. De har vistnok fått det på lager nå og det kommer til butikken 24. :thumbup:

Dessverre har jeg lab.øving fra 0800-1400 på fredag. Toget fra Ås til Ski 1435 fremme 1440, 5 min (maks) å gå til butikken. Så da skal jeg ha spillet i mine svette hender 1445 hvis NSB, og gudene vil det slik :innocent:

Lurer på om det lurt å ha meg på lab med konsentrerte syrer og baser på fredag. :hmm: Klarer nesten ikke tenke på annet akkurat nå :!:

Skrevet (endret)
Men, med nedlastede spill så er det veldig mange med massiv lagg.

(noen ganger halvparten av fps'ene jeg ville fått med orginalen)

Så er det bra, kjøper jeg det. Selvfølgelig!

5779703[/snapback]

Haha, er det samme logikk som av typen: En stjålet bil går ikke like bra som en kjøpt bil? :lol:

Regner forøvrig med å ha min CE Edition seneset på Fredag.

Endret av Vice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...