Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Kunne vært interessant å vite når dere regner med å ha Oblivion esken i hendene. Legg gjerne til at hvor du får det fra...

 

Jeg ringte Gamerzone før jeg la inn bestilling og de regnet med at jeg ville ha spillet 23., men kunne ikke love (selvfølgelig...).

 

Når får du det?

 

~ BlasterFX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne vært interessant å vite når dere regner med å ha Oblivion esken i hendene. Legg gjerne til at hvor du får det fra...

 

Jeg ringte Gamerzone før jeg la inn bestilling og de regnet med at jeg ville ha spillet 23., men kunne ikke love (selvfølgelig...).

 

Når får du det?

 

~ BlasterFX

5777319[/snapback]

23. kan bli ein bra dag, då får eg både breiband (har venta sidan midten av November), og kanskje Oblivion :). Eg har òg bestilt frå Gamezone.

 

Kay

Lenke til kommentar

En ting, uansett ossen måte man velger å bestille meg på gamezone så får vel alle den samme dagen? altså alt blir jo sendt som post uansett?

 

Tenker liksom på at f.eks hvis noen betaler med kredit kort mens andre som oppkrav osv.. er ingen forskjell?

 

Er nemlig usikker på om jeg skal bestille fra selve butikken eller igjennom nettet fra et sted..

Og ja jeg VIL ha spillet innen fredag :p

Lenke til kommentar
En ting, uansett ossen måte man velger å bestille meg på gamezone så får vel alle den samme dagen? altså alt blir jo sendt som post uansett?

 

Tenker liksom på at f.eks hvis noen betaler med kredit kort mens andre som oppkrav osv.. er ingen forskjell?

5777479[/snapback]

Hmm, dersom det er nokon skilnad, er det vel raskast å betale med kredittkort. Då får du det direkte i postkassa, medan du med oppkrav får ein lapp først, og so må hente det på postkontoret.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...