Waffles Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hei.~ Jeg er en lvl 38 dwarf hunter på Darksorrow og jeg holder på å samle de 90 gullene jeg trenger for å få mount i lvl 40. Jeg har rundt 60g nå, jeg har skinning og leatherworking (<-- skal byttes ut med mining) som professions og gearet mitt er ikke så aller verst etter min mening. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal greie å skaffe de resterende 30 gullene jeg mangler på bare 2 lvler, så jeg spør her. Noen som vet om en bra farme plass for en lvl 38 alliance med forsåvidt lette mobs? Eller kanskje en annen metode (ikke ebay )? (og før dere flamer/ spør, ja jeg har lest "En guide til bøtter og spann med gull" guiden, men jeg fant ikke helt det jeg lette etter.) Takk for alle svar.~
Pedersen2005 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 snapjaws i Tanaris de er langs kysten dropper bra vendor trash, kan skinnes og dropper skjell som kan inneholde Golden Pearl som går for mye på mange servere håper dette var til hjelp
Bamse_ Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Elementals i badlands, dropper steiner som selger bra til vendor
fetaosten Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Elementals i badlands, dropper steiner som selger bra til vendor 5718888[/snapback] de elementalene dropper elemental earth som jeg i hvertfall hadde vært villig til å betale godt for.. bruker de til elemental sharpening stones (+2% critchance på melee wpn) og nå som AQ er kommet, greater nature resistance pots
Sykkel Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kom deg til Badlands og grind Elementals så fort som mulig=) Jeg holder på der med min NE Warrior alt. så skal du se at de resterende gullene kommer rennende inn
Chrynarx Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 men når du drar til Badlands, watch out for the ganking hordes..
Waffles Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Takk for alle svar. Jeg gikk til badlands (for min første gang i wow ), men jeg fant bare noen lvl 43 elementals :S. noen som kan fortelle meg hvor i the badlands du finner dem? >.<. Jeg merket fort at det også var ganske mange horde her, ble drept 5 ganger i løpet av 2 timer >.<, flere ganger av en lvl ?? warlock og warrior =.=. Plagsomt med disse high-lvlsene som ikke har noe bedre å gjør enn å ganke lowbies.
Walts Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 sånn er bare horde.. de skal ganke de som er lavere lvle, ikke at jeg ser no morro med det å hjelper dem heller
pdkorva Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det går jo (u)bekrefta rykter om at de skjelett folka i SM dropper greit med grunker. Men hørte også noen ubekrefta rykter på bruket om de blei "nerfa" Er vel rundt level 34 non elites, også er det noen få level 35 elites er verdt er forsøk Endret 9. mars 2006 av pdkorva
3xp3rt Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 djrabbit88, tipper moren min hadde oppfattet ting på wow på en bedre måte. Helt sykt og se så stor lack of iq...
solheimen Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg selv levde i SM fra lvl 33 til 40. Etter noen dager med bare SM til lvl 40 var jeg dritt lei den plassen:S MEN jeg hadde 140g etter all den tiden i SM. Husk en ting. plukk opp grå items. De går mye til vendor. Grå weapons i Sm får du iallefall 40s+ GLHF
Theoneask Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) snapjaws i Tanaris de er langs kysten dropper bra vendor trash, kan skinnes og dropper skjell som kan inneholde Golden Pearl som går for mye på mange servere håper dette var til hjelp 5718859[/snapback] Dersom du har bra nok skinning skill til dei er det ein bra mulighet. Du tener bra på turtle scale og thick leather. Selte lett 10 thick leather for 2.5g på min server. Men det var før AQ åpningen då. Og 20 turtle scale går vel for rundt 2-3g. + Det er lett og drepe snapjaws! Endret 9. mars 2006 av scorpion87
Walts Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 djrabbit88, tipper moren min hadde oppfattet ting på wow på en bedre måte.Helt sykt og se så stor lack of iq... 5725108[/snapback] det er bare min oppfatting på ting, ble ganked hele veien fra lvl 30-60 av folk i high lvl... vet at på en pvp server er det meningen med world pvp, men hvem syntes det er fun å drepe noen 20lvler under seg..
Turboleif Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) det er bare min oppfatting på ting, ble ganked hele veien fra lvl 30-60 av folk i high lvl... vet at på en pvp server er det meningen med world pvp, men hvem syntes det er fun å drepe noen 20lvler under seg.. 5725343[/snapback] Det er det som er FUN! Endret 9. mars 2006 av Turboleif
PSV Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Idiotisk imo, men nok om det... Grind de siste levlene i Tanaris, eller SM cathedral (solo) 10g i timen (~) som mage i SM noe mer på skilpaddene i Tanaris.. (hehe, 2 golden pearl med 30mins mellomrom ) Endret 9. mars 2006 av Per-Stian
ugotabanana Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Spiller selv alli, alt av horde som er på level 48+ skal dø om dem quester eller hva dem driver med spiller ingen rolle
J@cob Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Siden vi allerede er inne på en farme plass her, hvor burde en lvl 29 lock dra? (med mining og engineering)
Nstin Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Siden vi allerede er inne på en farme plass her, hvor burde en lvl 29 lock dra? (med mining og engineering) 5726417[/snapback] Duskwood! Grind ogrene der, de er skikkelig nice å grinde. Det er masse veins der, samt en del kister.
J@cob Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Siden vi allerede er inne på en farme plass her, hvor burde en lvl 29 lock dra? (med mining og engineering) 5726417[/snapback] Duskwood! Grind ogrene der, de er skikkelig nice å grinde. Det er masse veins der, samt en del kister. 5726741[/snapback] Hva med q da? (er ferdig med duskwood, når det gjelder q)
Nstin Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 ferdig med alt i duskwood på lvl 29? Jaja, jeg pleier å grinde en del, alle mine chars har jeg questet med på lvl 28 så grindet i duskwood til lvl 32, så 32 til 34 i SS (de yetiene) så har jeg grindet ogres i alterac til lvl 38, så elementals i badlands til lvl 40 så questet igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå