Gå til innhold

2 forskjellige typer xbox 360


Anbefalte innlegg

Har den Hitachi cd-rom med hull i.

Kjøpte min Februar 2006... Premium pack.

Det var ikke en fra de første sendingene ettersom jeg var der i januar å hørte etter, men da var de utsolgt!

 

EDIT: Syns ikke cd-rom'en bråker noe sånn kjempe egentlig.. men viftene er plagsomme.. blir også ganske så varm denne maskinen. Nesten så man kjenner varmen når man går forbi

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette tror jeg nesten ikke noe på. Jeg har en Samsung som jeg allerede har klaget mye på (klikk og hør lydopptak). Jeg har vanskelig for å tro at det finnes DVD-spillere med vesentlig høyere støynivå enn dette.

5713543[/snapback]

 

har en ,med samsung... synes den bråker useriøst mye... ,men hvis man sitter noen ,meter fra den med et bord i ,mello,m så hører man ikke.

heller ikke hvis ,man har på litt volum på spillet

5709193[/snapback]

 

 

Begge disse to har Samsung dvd-spillere -aka. de "Ikke bråkende dvd-rommene", og selv disse klager?

 

Er det noe forskjell i disse dvd-spillerne i det hele tatt?

Jeg har lagt ut min xbox 360 med hitachi rom for salg jeg, skal kjøpe den nye versjonen som ikke bråkte. Men nå begynner jeg å få second thoughts...

Lenke til kommentar
Dette tror jeg nesten ikke noe på. Jeg har en Samsung som jeg allerede har klaget mye på (klikk og hør lydopptak). Jeg har vanskelig for å tro at det finnes DVD-spillere med vesentlig høyere støynivå enn dette.

5713543[/snapback]

 

har en ,med samsung... synes den bråker useriøst mye... ,men hvis man sitter noen ,meter fra den med et bord i ,mello,m så hører man ikke.

heller ikke hvis ,man har på litt volum på spillet

5709193[/snapback]

 

 

Begge disse to har Samsung dvd-spillere -aka. de "Ikke bråkende dvd-rommene", og selv disse klager?

 

Er det noe forskjell i disse dvd-spillerne i det hele tatt?

Jeg har lagt ut min xbox 360 med hitachi rom for salg jeg, skal kjøpe den nye versjonen som ikke bråkte. Men nå begynner jeg å få second thoughts...

5724875[/snapback]

 

oversett posten min? har også samsung... bråk bråk bråk :cry:

Lenke til kommentar

Interessant diskusjon, til tross for utrolig mye OT og vås.

Skulle gjerne funnet ut nøyaktig hvilken modell av dvd-romene som bråker.

Jeg vet at der jeg kjøpte min xbox var de tomme dagen etter at jeg kjøpte min, og de ventet på en ny forsending. Hadde vært veldig greit å kunne bruke returretten og fått en stille maskin.

 

Og kan folk slutte å sammenligne med lyden fra pcen og toalett som trekkes ned. Spørsmålet er om xboxen i seg selv bråker, for da kan vi kanskje gjennom litt etterforskning finne ut hva som er årsaken til at disse dvdene bråker så ekstremt, og om noen modeller er bedre enn andre. Om dere har pcer med høyt støyvolum har absolutt null og niks med saken å gjøre.

 

 

EDIT:

Poenget mitt her er bare at det ikke fører diskusjonen noe videre. Om dere har en liten jetmotor i datamaskinen deres, eller om dere watter opp anlegget dere til 60dB, så hjelper det ingen ting. Målet er å finne ut HVA(type modell o.l) som skaper støyen, ikke hvordan man kan overdøve den.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

Enkleste måte å se hvilken av disse to DVD-Rommene man har er?

 

Kjøpte min 2 desember jeg og, så det betyr vel at jeg har Hitachi dvd-rommen?

Jeg foresten syns ikke den bråker så fælt, du hører den det gjør du, men når jeg spiller så blir jeg så oppslukt av spillet så jeg verken merker eller tenker ove støy.

 

Mor: "Nå må du gå med søppla"

Jeg: "Ja snart.."

Litt senere på dagen.

Mor: "Har du ikke glemte noe nå?"

Jeg: "ops, skal gå med en gang"

 

Altså det jeg prøver å si her er at jeg pleier å bli veldig oppslukt av spill som jeg spiller :p

Lenke til kommentar

For dere som erger dere over at dere har Samsung, og ikke hitachi - fordi én fyr her har sagt at den ikke bråker: Ikke fortvil.

 

Den bråker helt sinnsykt! Høres ut som et fly, dette varierer klart fra spill til spill. Condemned er det spillet som bråker mest! Der bråker den helt utrolig, slik at selv de som blir oppslukt av spillet tenker: Kan ikke den dritten bråke mindre! Prøver å konsentrere meg her...

Lenke til kommentar

Ok, nok om bråk, tror vi alle kan være enig i at den gamle greia bråker.

 

Men er det noen som vet om den nye leseren IKKE ødlegger spillene som den gamle gjør når man flytter på den ?

 

Kan noen med en Samsung ta en gammel, ubrukelig cd å prøve om de er modig nok ? :dontgetit:

Ødlegger den ikke så skal jeg bytte min!

New sticker on the current round of 360's "! Do not move console with disc in tray" this warning was found on a core system that included a new Samsung Drive.
Alltids verdt et forsøk hvertfall, men tviler på at den er noe bedre.
Lenke til kommentar

Bare for å få sagt det. Dere som flytter Xbox 360-ene deres mens spillet/disken står i og spinner utrolig mange ganger i sekundet. Hva i all verden er det dere tenker på? Dere tror vel arvorlig talt ikke at det er meningen at man skal kunne flytte på en konsoll hvis disk spinner mange runder i sekundet, og så forvente at den skal være like fin etterpå?

 

Ellers synes jeg ikke man skal sammenligne støyen fra en PC med sin Xbox 360 for så å komme fram til at den ikke bråker så mye. For hvor bråkete er egentlig datamaskinene deres. Kanskje der har en superbråkete PC, som bråker værre enn et jetfly på 100 meters avstand. Å sammenligne med et støynivå hverken dere selv eller andre kjenner verdiene av blir meningsløst.

Lenke til kommentar

Jeg rusler litt rundt med den også, kjøpte meg også en sånn utendørs ledning trommel for kontakter slik at jeg hadde mye ledning å gå på. Litt dritt hvis spillet skulle slutte å snurre før den fikk satt seg ned ved siden av meg ved kjøkkenbordet, eller ikke kunne bli med på badet når jeg skal pisse.

I tillegg så bruker jeg den enorme viftekraften som hårføner, og steiker egg og bacon til frokost på strømforsyningen.

 

At PS3 er en brødboks er greit nok, men den kan ikke hamle opp med mulighetene xbox 360 har som stekepanne og hårføner, samt kompis/hund jeg kan ta med på tur.

Endret av Eddie81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...