Gå til innhold

2 forskjellige typer xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hitachi! Hører jo Xboxen, men ikke slik at det er plagsomt. PCen bråker mye mer. Xboxen har jo bare en jevn og sympatisk suselyd!  :)

 

Jeg tror de som klager slik over at xboxen bråker er mennesker som ikke får sove om natten når de hører noen gå utenfor på gaten eller hører andre lyder i huset. Eller kanskje lett blir irritert over andre som smatter når de spiser? Bevares. Det finnest mange av disse menneskene..ergo er det mange som vil irritere seg over xboxen også.

5694355[/snapback]

 

Da tror jeg ikke du har peiling på hvor mye den (min) faktisk bråker. Jeg er ikke oversensitiv på lyd i det hele tatt. 360'en høres ut som en jetmotor.

Lenke til kommentar

Min er også "gammel" og bråker. Lurer på om det går ann å sende den inn å få innstalert en ny dvdspiller. Det er jo tydelig vis ikke meningen at de skal bråke, tror bare de hadde jævlig hastverk. Jeg vil ha en av samme "kvlitet" som de andre, jeg skal vel ikke være nødt til å nøye meg med noe nesten "like bra" som andre bare for at jeg bestilte i september?

Hm jo kansje :-P men kan jo spørre.

Lenke til kommentar

Har hitachi-dvd-rom'en og den er plassert under tv'en og jeg sitter og spiller 3 meter i fra. Hører den ganske bra hvis jeg spiller om kvelden og har all lyd av. Hvis jeg sitter på normalt lydnivå på tv'en så forsvinner lyden og når jeg sitter på surround anlegget så er den selvfølgelig heller ikke der ;)

 

Men ja, den bråker hvis jeg ikke har på noe lyd.

Lenke til kommentar

Min har ikke dette karakteristiske "hullet" i drevet, så den skal altså da være en av den nye typen - Samsung? Likevel bråker den betydelig, så jeg vet ikke om det er helt hold i denne teorien.

 

Synes ikke det er relevant hva som bråker mest av PC-en deres og 360-en forresten, siden vi ikke aner hvor bråkete PC-er dere har. :)

Lenke til kommentar

nå ble jeg litt håpefull et øyeblikk.. et håp om at jeg kunne smelle inn en stillere dvd-rom i xbox`n min.. men ifølge den posten, og bildene, så har jeg helt klart en samsund dvd-rom i xbox`n min, og jeg syns den bråker noe helt for j*****, og støtter helt den posten lenger oppe som karakteriserer den som en jetmotor/jetfly.

 

klart at hvis jeg har et brukbart volum på sorround anlegget, med et spill med masse musikk og pang,vrooom, tut på, så drukner lyden fra xbox`n.. men den blir **** ikke noe stillere av den grunn.. bare overdøvet av noe som "bråker" enda mer.. og hvis noen ligger å prøver å sove, så kan jeg garantere at full auto på sorround anlegget må betegnes som bråk :whistle:

Lenke til kommentar
Min har ikke dette karakteristiske "hullet" i drevet, så den skal altså da være en av den nye typen - Samsung? Likevel bråker den betydelig, så jeg vet ikke om det er helt hold i denne teorien.

5698633[/snapback]

Samme her... :dontgetit:

Lett å overdøve ved å ha på mer volum, men uansett irriterende med masse støy fra boxen!

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke venting har så utrolig mye å si.

 

For jeg kjøpte min (core pakke) den 9. desember. (siste som var igjen :w00t: )

 

Den er Samsung, Viss det var den med hull i. Og jeg har aldri klaget over støy. Synes dataen min gir ut mer støy. Så jeg har alltid lurt på hva som var galt med de som klaget og klaget. men det var vist hold i klagene.

 

Wohooo..... :w00t:

Lenke til kommentar
Ingen som har muligheten til å ta opp lyden fra boxen og poste det her da?

5699981[/snapback]

Som det ble nevnt her er det omtrent umulig å få til noen skikkelig måling av dette i et vanlig hjem. Men jeg gjorde et forsøk (vedlagt). Først er det noen sekunder hvor Xboxen er av, og så slår jeg den på. Deretter høres den under oppstart og såvidt inne på PGR3... Mikrofonen var 10 cm unna boxen.

 

Edit: skrivefeil

10cm_mp3.mp3

Endret av spzh
Lenke til kommentar
Ingen som har muligheten til å ta opp lyden fra boxen og poste det her da?

5699981[/snapback]

Som det ble nevnt her er det omtrent umulig å få til noen skikkelig måling av dette i et vanlig hjem. Men jeg gjorde et forsøk (vedlagt). Først er det noen sekunder hvor Xboxen er av, og så slår jeg den på. Deretter høres den under oppstart og såvidt inne på PGR3... Mikrofonen var 10 cm unna boxen.

 

Edit: skrivefeil

5701015[/snapback]

 

Som jeg skrev, på jobben har jeg avansert utstyr som brukes av akustikk-teknikerne våre. De måler helt nøyaktiv støynivå. Så hadde jeg hatt én av hver, kunne jeg helt nøyaktig påvist hvem av de som støyer mest, hvor mye de støyer og lagt inn lydfiler hvor hver av de, slik at dere kan høre forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...