Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Har du begynt å barbere deg mephisto?

seff! Hver eneste morgen. Og en gang i mnd der nede :dribble:

Edit: sarkasme

Endret av King_mephisto
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du ikke lært å ikke sammenligne deg selv med ander? Da taper man alltid... Synes ikke du har så stor nese jeg :)

Endret av enden
Skrevet
Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig* :mad::angry:

HA du liksom, jeg har størst her :D

reno23.jpg

Skrevet
Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF? :roll:

Det er for at du skal si "Neeeeida, kjære deg. Du er den fineste pusen i hele verden.", skjønner du vel.

Skrevet
Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF?  :roll:

Det er for at du skal si "Neeeeida, kjære deg. Du er den fineste pusen i hele verden.", skjønner du vel.

Noe sånt. Neste gang ei jente sier : "åh, jeg er så stygg" så skal jeg si "OK".

Skrevet (endret)
Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig*  :mad:  :angry:

Neeeida, kjære deg, du er den fineste pusen i hele verden :)

Endret av HalTan
Skrevet
Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF?  :roll:

Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig*  :mad:  :angry:

Neeeida, kjære deg, du er den fineste pusen i hele verden :)

Bevist?

Nå sitter sikkert Thea og gliser...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...