Gå til innhold

Hva er sjarmerende?


Jordi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det hadde jeg sagt. Men jeg kunne også ha latt som ingenting hvis det var en jente jeg ikke hadde gjort meg noen formening om jeg var interessert i eller ikke. Det er jo en veldig vanlig gest å ta folk på ryggen selv om man er kvinne eller mann, så det er jo ikke alltid like lett å vite om folk tar på deg fordi de er interessert i deg.. Jeg gjør det iblandt (bare på folk jeg kjenner) uten at jeg mener noe med det.

5614035[/snapback]

 

Hehe. Som sagt, det skulle jeg likt å prøvd :p "Hei, hvordan går det med det mattestykket? *tafsegrafse på ryggen*". LOL. Nei, nå skal jeg gi meg.

5614528[/snapback]

 

Tror ikke jeg hadde tenkt noe mer over det egentlig :hmm: Det spørs HELT på personen som gjør det. Hvertfall for meg og mine venner faller det helt naturlig å ta på hverandre (ikke misforstå) som en hyggelig gest uten at vi mener noe med det, både blandt gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Ja det hadde jeg sagt. Men jeg kunne også ha latt som ingenting hvis det var en jente jeg ikke hadde gjort meg noen formening om jeg var interessert i eller ikke. Det er jo en veldig vanlig gest å ta folk på ryggen selv om man er kvinne eller mann, så det er jo ikke alltid like lett å vite om folk tar på deg fordi de er interessert i deg.. Jeg gjør det iblandt (bare på folk jeg kjenner) uten at jeg mener noe med det.

5614035[/snapback]

 

Hehe. Som sagt, det skulle jeg likt å prøvd :p "Hei, hvordan går det med det mattestykket? *tafsegrafse på ryggen*". LOL. Nei, nå skal jeg gi meg.

5614528[/snapback]

 

Tror ikke jeg hadde tenkt noe mer over det egentlig :hmm: Det spørs HELT på personen som gjør det. Hvertfall for meg og mine venner faller det helt naturlig å ta på hverandre (ikke misforstå) som en hyggelig gest uten at vi mener noe med det, både blandt gutter og jenter.

5617286[/snapback]

 

Det er bra å ta på folk, mens du snakker med de. Bare gjør det, men ikke for ofte og gjør det når det passer. Hun skjønner jo ikke at du liker ho pga det, men det gjør noe så man føler et eller annet. Jeg vet ikke helt, trygghet kanskje. Det er hvertfall et pluss å ta på personen. Jeg har testet ut og jeg leste det i en dating bok for lenge siden.

Lenke til kommentar

Enig i det du sier Sir Winston. Hvis det f.eks er noen man ikke kjenner så godt, men som man liker selv, så finner man fort ut om den andre personen ser på deg som en ålreit "kar" hvis man forsøker seg med litt forsiktig kroppskontakt :p Hvis det går greit får man en viss trygghet/tillit ganske fort. Men det kan som sagt tidligere gå begge veier (bra/dårlig).

 

Hvis folk tar på meg så er det egentlig bare hvis folk jeg virkelig har noe imot eller finner direkte motbydelige tar på meg at jeg sier ifra at de ikke skal ta på meg.

Lenke til kommentar

Har bare skjedd en negativ ting når jeg har tatt på EN jente. Jeg kom bakfra og skulle bare ta handa forsiktig på skuldra henne for å få oppmerksomheten, men så brå-snudde ho seg og dro til meg midt på nesa. Og det var ikke sånn "Bitch Slap", ho slo med knytta neve og jeg knakk nesa, pga ho så har jeg ikke noe bein i nesa lengre :roll: (Ikke tenk ordtak nå.. jeg har fortsatt baller :p)

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Lurer egentlig på en ting tell jeg... :hmm: Hvis det har seg slik at en gutt viser tegn tell at han liker feks å bli strøket på, er det nogen mulighet for at det ikke stemmer...? :dontgetit:

5613749[/snapback]

 

ikke stryk gutter :p

jeg er sånn at jeg har ikke noe mot det :p men det har seg åsså sånn at da blir det litt masing :p

5614817[/snapback]

 

Jojo, skal da ikke fly å tafse 24/7, men mener, pleier gutter å si en ting, men absolutt ikke mene det...? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvor sjarmerende er det egentlig når en jente du absolutt ikke er interessert i stryker på deg?

5610786[/snapback]

 

De ville ikke hatt noen sjans uansett om de strøyk eller ikke :p Men for meg så finner jentene fort ut om jeg er interessert eller ikke hvis de gjør det. Hvis folk jeg ikke vil skal ta på meg, tar på meg, sier jeg ifra..

 

Men egentlig er det som sjarmerer meg mest, jenter som selv er sjamerende :p Som gjør meg betatt på en måte.

5610832[/snapback]

 

Haha. Så hvis en jente hadde strøket deg på ryggen, og du ikke hadde vært interessert, så hadde du sagt "Ikke ta på meg!!". Haha, det skulle jeg likt å prøvd

5613933[/snapback]

 

Ikke ta på meg ;)

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på en ting tell jeg... :hmm: Hvis det har seg slik at en gutt viser tegn tell at han liker feks å bli strøket på, er det nogen mulighet for at det ikke stemmer...? :dontgetit:

5613749[/snapback]

 

ikke stryk gutter :p

jeg er sånn at jeg har ikke noe mot det :p men det har seg åsså sånn at da blir det litt masing :p

5614817[/snapback]

 

Jojo, skal da ikke fly å tafse 24/7, men mener, pleier gutter å si en ting, men absolutt ikke mene det...? :dontgetit:

5619138[/snapback]

 

Det pleier ikke jeg å gjøre hvertfall. Sålenge jeg ikke bruker ironi eller sarkasme da.

Lenke til kommentar
Jojo, skal da ikke fly å tafse 24/7, men mener, pleier gutter å si en ting, men absolutt ikke mene det...? :dontgetit:

5619138[/snapback]

 

Hvis en jenter sier "Jeg ser ikke ut på håret i dag!", da er jeg HELT enig og er så seriøs så jenta tror jeg mener det selvom hun egentlig ikke ser dårlig ut på håret i det heletatt. Så pleier (PleiDE) jeg å mobbe henne for det resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jojo, skal da ikke fly å tafse 24/7, men mener, pleier gutter å si en ting, men absolutt ikke mene det...? :dontgetit:

5619138[/snapback]

 

Hvis en jenter sier "Jeg ser ikke ut på håret i dag!", da er jeg HELT enig og er så seriøs så jenta tror jeg mener det selvom hun egentlig ikke ser dårlig ut på håret i det heletatt. Så pleier (PleiDE) jeg å mobbe henne for det resten av kvelden :)

5619683[/snapback]

 

 

Men tenkte kanskje mer på om han spør om å bli feks strøket på ryggen, men indirekte ikke vil...?

Lenke til kommentar
Bli en "Bad Boy" da :) Du er mann og da er det ikke unaturlig for deg å oppføre deg deretter. En mann går rak i ryggen og driter i hva alle andre mener om han. Gå som om du skulle eie stedet. Selvtillit!

Synes det er litt morsomt/mosigende at du skulle si noe sånt. Du som synes det er så viktig at man holder seg innenfor det som er kjønnsrollen(med andre ord gjøre hva andre synes det er riktig at en mann skal gjøre.).

 

Uansett så er det ikke selvtillit en dum ting, ikke bare for gutter men også for jenter. Selvtillit er muligens noe av det viktigste en kan opparbeide seg i livet. Den påvirker en i absolutt alt og alle situasjoner.

 

Vi er enkle sjeler.

Ikke alle av oss. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Dette gjør en jente sjarmerende:

 

- Hun kommenterer at de burde spille mer metal på utestedene.

- Danser kun når hun er under ekstrem påvirkning av alkohol.

- Kommenterer at du har Sinbad of The Seven Seas i DVD-hylla.

- Åpner pilsen med tennene og klemmer sammen en ølboks mot panna.

- Erstatter uttrykket "billig" med "glad i sex".

- Benytter seg av ord som "dommerjævel" og "offside" mye oftere enn "Hotel Cæsar" og "jentevorspiel".

- Trekant er ikke bare en geometrisk figur.

 

To be continued.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...