Gå til innhold

Hva er sjarmerende?


Jordi

Anbefalte innlegg

Jeg er aboslutt ikke for snill :)

 

Men jeg er heller ikke en av de "tøffe, eller "badboys"

5611639[/snapback]

 

Studer de du mener er "tøffe" og "kule". Legg merke til hva de gjør, hva de sier, hvordan de sier det, annsikts uttrykk, måten de går på osv.

 

Kort fortalt mener jeg at de er gutter som har masse selvtillit og ikke er redde for å drite seg ut, altså ikke sjenerte.

 

Kanskje du er grei nok, bare at du må vise deg fram litt. Vis hvem som er sjefen. Jenter liker å bli tatt kontroll over, tro meg :wee:

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvtillit har mye å si, tror jeg. Du trenger ikke nødvendigvis å bli en "badboy" eller absolutt en av de "tøffe". Vær deg selv, og vær stolt over det!

Da er jeg ganske sikker på at du kommer langt. :)

Er vel ikke største faren og ikke ha kjæreste når du er 13. Har sikkert en del å si der og da, men senere tror jeg det er litt likegyldig.

Lenke til kommentar

Da jeg var 13 år var det å ha kjæreste laaaaangt unna min verden. Da skulle jeg bare ha det gøy, pakke kinaputter inn i fisker, sprenge tomhylser med fyrstikksvovel osv. De såkalt "tøffe" guttene ignorerte jeg. jeg syntes de bare var teite...

Nå når jeg er 21 år begynner det muligens å nærme seg noe når det gjelder kjæreste. For første gang. "Det skjer når det skjer" som de så fint sier. Det er som regel de "dummeste" jentene og "tøffeste" guttene som blir opptatt først. De "smarteste" jentene og "snilleste" guttene tar hevn når de er blitt eldre...

Det er etter min mening ingen vits å være kjæreste med noen hvis man ikke er innstilt på å gå 100% inn for det. Det er *svært* få som vet hva det betyr når de er 13 år.

Lenke til kommentar
Odd Arne taler selvfølgelig kloke ord og jeg henger meg på lasset med å ta det som det kommer. Å gå rundt og være konstant desperat er teit, også er det mye morsommere med kinaputter enn jenter da man er 13 år. Se opp for de snille smartingers hevn.

5612780[/snapback]

 

Hvorfor tror du han vil ha kjæreste? Han vil helt sikkert ha sex.

 

Og sannheten er uansett om dere velger å tro på det eller ikke at den "snille nerden" vinner ikke tilslutt. Eller selvfølgelig får han også en dame en eller annen gang. Men man lever bare en gang, så er likesågreit å starte tidlig.

 

Det jeg mener er at eldre jenter liker også en type "Bad Boy", eller en ekte mann for å si det sånn.

 

En mann er ikke snill & go' hele tiden. Og hvis det er noen som mener noe annet så "unnskyld" for at jeg er mann. Dere burde droppe det å være snill & go', fordi jenter er ikke akkuratt seksuelt tiltrukket av det. Dette sier jeg av egen erfaring.

Lenke til kommentar
Ahaha, du er en bra kar Sir Winston. Det skal du ha. Definisjonen av livet er ikke 'å ha dame' for alle, selv om det er det for deg. Generalisering har vi heller ikke sett.

5612883[/snapback]

 

Damer er absolutt ikke hele livet for meg. Jeg har eget firma som går bra og tjener fett med penger. Jeg har kone, 3 barn, hus med 4 dasser og dobbelt garasje. Jeg har nådd mine mål her i livet. Enda jeg har pult på damer som bare pokker når jeg var yngre.

 

Hvis du har den instillingen der til deg selv, så kommer du til å gå glipp av mye morro.

Lenke til kommentar
Ahaha, du er en bra kar Sir Winston. Det skal du ha. Definisjonen av livet er ikke 'å ha dame' for alle, selv om det er det for deg. Generalisering har vi heller ikke sett.

5612883[/snapback]

 

Damer er absolutt ikke hele livet for meg. Jeg har eget firma som går bra og tjener fett med penger. Jeg har kone, 3 barn, hus med 4 dasser og dobbelt garasje. Jeg har nådd mine mål her i livet. Enda jeg har pult på damer som bare pokker når jeg var yngre.

 

Hvis du har den instillingen der til deg selv, så kommer du til å gå glipp av mye morro.

5613366[/snapback]

 

4 dasser? Nice one! :D

Lenke til kommentar
Ahaha, du er en bra kar Sir Winston. Det skal du ha. Definisjonen av livet er ikke 'å ha dame' for alle, selv om det er det for deg. Generalisering har vi heller ikke sett.

5612883[/snapback]

 

Damer er absolutt ikke hele livet for meg. Jeg har eget firma som går bra og tjener fett med penger. Jeg har kone, 3 barn, hus med 4 dasser og dobbelt garasje. Jeg har nådd mine mål her i livet. Enda jeg har pult på damer som bare pokker når jeg var yngre.

 

Hvis du har den instillingen der til deg selv, så kommer du til å gå glipp av mye morro.

5613366[/snapback]

 

Sikter til begge to da jeg spør hva dette har med hva som er sjarmerende hos gutter å gjøre :p

 

OT: Jeg var ikke i noe lengre forhold (mer enn 6 mnd) før jeg ble 18, nå er jeg 19, men jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe for det :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Hvor sjarmerende er det egentlig når en jente du absolutt ikke er interessert i stryker på deg?

5610786[/snapback]

 

De ville ikke hatt noen sjans uansett om de strøyk eller ikke :p Men for meg så finner jentene fort ut om jeg er interessert eller ikke hvis de gjør det. Hvis folk jeg ikke vil skal ta på meg, tar på meg, sier jeg ifra..

 

Men egentlig er det som sjarmerer meg mest, jenter som selv er sjamerende :p Som gjør meg betatt på en måte.

5610832[/snapback]

 

Haha. Så hvis en jente hadde strøket deg på ryggen, og du ikke hadde vært interessert, så hadde du sagt "Ikke ta på meg!!". Haha, det skulle jeg likt å prøvd

Lenke til kommentar

Ja det hadde jeg sagt. Men jeg kunne også ha latt som ingenting hvis det var en jente jeg ikke hadde gjort meg noen formening om jeg var interessert i eller ikke. Det er jo en veldig vanlig gest å ta folk på ryggen selv om man er kvinne eller mann, så det er jo ikke alltid like lett å vite om folk tar på deg fordi de er interessert i deg.. Jeg gjør det iblandt (bare på folk jeg kjenner) uten at jeg mener noe med det.

Lenke til kommentar
Ja det hadde jeg sagt. Men jeg kunne også ha latt som ingenting hvis det var en jente jeg ikke hadde gjort meg noen formening om jeg var interessert i eller ikke. Det er jo en veldig vanlig gest å ta folk på ryggen selv om man er kvinne eller mann, så det er jo ikke alltid like lett å vite om folk tar på deg fordi de er interessert i deg.. Jeg gjør det iblandt (bare på folk jeg kjenner) uten at jeg mener noe med det.

5614035[/snapback]

 

Hehe. Som sagt, det skulle jeg likt å prøvd :p "Hei, hvordan går det med det mattestykket? *tafsegrafse på ryggen*". LOL. Nei, nå skal jeg gi meg.

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på en ting tell jeg... :hmm: Hvis det har seg slik at en gutt viser tegn tell at han liker feks å bli strøket på, er det nogen mulighet for at det ikke stemmer...? :dontgetit:

5613749[/snapback]

 

ikke stryk gutter :p

jeg er sånn at jeg har ikke noe mot det :p men det har seg åsså sånn at da blir det litt masing :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...