Gå til innhold

Hva er sjarmerende?


Jordi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bli sjarmert har mest med personen som sjarmerer å gjøre. Alle de tingene som TLZ nevnte har jeg opplevd både fra søte og mindre søte jenter, og det har vært sjarmerende fra de søte. Fra de mindre søte, derimot, har det vært en smule freaky.

 

Tror ikke det er noe å gjøre for å sjarmere en gutt (ihvertfall ikke meg) med mindre han er/kan være interessert fra før av.

Lenke til kommentar
Hvor sjarmerende er det egentlig når en jente du absolutt ikke er interessert i stryker på deg?

5610786[/snapback]

 

De ville ikke hatt noen sjans uansett om de strøyk eller ikke :p Men for meg så finner jentene fort ut om jeg er interessert eller ikke hvis de gjør det. Hvis folk jeg ikke vil skal ta på meg, tar på meg, sier jeg ifra..

 

Men egentlig er det som sjarmerer meg mest, jenter som selv er sjamerende :p Som gjør meg betatt på en måte.

Lenke til kommentar
Hvor sjarmerende er det egentlig når en jente du absolutt ikke er interessert i stryker på deg? Alt dette er sjarmerende hvis jenta er søt og interessant, men det er stor fare for å ødelegge alle sjanser hvis man bare stryker en gutt som ikke synes noe om deg.

5610786[/snapback]

Nei, stygge jenter har uansett ingen sjanse om man ikke kjenner de å liker personligheten først. Enten de stryker eller ikke ;)

 

Men om ei jente er relativt interessang hjelper stryking.

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på en bar så er jo de første jentene jeg legger merke til de som er PENE.

 

Men om det kommer en helt vanlig jente bort til meg og begynner å snakke, så ser jeg heller personligheten hennes. Og for meg så er det viktigst, bare hun ikke ser ut som en buddeie.

 

Hvis hun skal sjarmere meg, så må hun ikke være overlegen, være søt (Altså snakke søtt og, ja, bare være søt, det har ikke noe med utseende å gjøre), fint om hun snakker om noe engasjerende og spennendes og ikke bare om seg selv og alle problemene sine.

 

Og det jeg ikke liker er at de snakker negativt om seg selv, håret, klærne osv... spesielt hvis hun egentlig ser bra ut.

 

Når det gjelder utseende så er det EN ting som sjarmerer meg så utrolig.. og det er store søte øyne som skinner samt et søtt smil og et annsikts uttrykk som forteller at hun er skikkelig intressert i meg.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på det stikk motsatte:

 

Hva skal til for å sjarmere dere jenter?

5610849[/snapback]

 

Vell, jeg er ikke jente, men jeg mener at en som ser normal ut, tar godt vare på seg selv, tjener godt nok med penger til å leve komfortabelt, som er cocky, direkte, utfordrende, selvsikker, morsom og i kontroll - En som utfordrer henne konstant og aldri "kysser rompa" hennes - vill være veldig veldig tilfredstillende til en jente enn de andre typene.

Lenke til kommentar
Sir Winston:

 

Snakker om ungdommelige folk... 13-16(20?)

 

aldersgruppen 12-14 er  så forbanna :(

Skjønner meg ikke på det... er selv 13 snart 14...

Sitter uten ett kyss i mitt liv... herregud :S

5611528[/snapback]

 

Jeg vet hvertfall at en god del jenter på din alder liker gutter som er sånn "Bad boy". Sånne tøffinger som er kuuule :)

 

REDIGERT: Noe av det jeg nevnte over gjelder for deg også. Ikke gjør alt for jenta. Ikke legg deg ned over gjørma slik at hun kan gå over deg for å ikke bli møkkete.

 

Vær mann! Jenter liker menn fordi de er mandige.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Sir Winston:

 

Snakker om ungdommelige folk... 13-16(20?)

 

aldersgruppen 12-14 er  så forbanna :(

Skjønner meg ikke på det... er selv 13 snart 14...

Sitter uten ett kyss i mitt liv... herregud :S

5611528[/snapback]

 

Jeg vet hvertfall at en god del jenter på din alder liker gutter som er sånn "Bad boy". Sånne tøffinger som er kuuule :)

5611550[/snapback]

 

Legger selv merke til det...

 

Er selv ikke badboy.

Får vel bare vente til folk blir litt mer modne( :p )

 

Men da er jeg vel litt redd for å kysse feil osv.. siden jeg da ikke har erfaring :no:

Lenke til kommentar
Sir Winston:

 

Snakker om ungdommelige folk... 13-16(20?)

 

aldersgruppen 12-14 er  så forbanna :(

Skjønner meg ikke på det... er selv 13 snart 14...

Sitter uten ett kyss i mitt liv... herregud :S

5611528[/snapback]

 

Jeg vet hvertfall at en god del jenter på din alder liker gutter som er sånn "Bad boy". Sånne tøffinger som er kuuule :)

5611550[/snapback]

 

Legger selv merke til det...

 

Er selv ikke badboy.

Får vel bare vente til folk blir litt mer modne( :p )

 

Men da er jeg vel litt redd for å kysse feil osv.. siden jeg da ikke har erfaring :no:

5611566[/snapback]

 

Hvis det er din største bekymring bør du være glad. Det er ikke så mye som kan gå galt, egentlig, når problemstillingen en dag står ansikt til ansikt med deg.

 

13 år. Søstra mi er 13 år. De har vel ikke kjærester når dem er så små? Utenkelig :o

Tiden går for fort.

Lenke til kommentar
Legger selv merke til det...

 

Er selv ikke badboy.

Får vel bare vente til folk blir litt mer modne( :p )

 

Men da er jeg vel litt redd for å kysse feil osv.. siden jeg da ikke har erfaring  :no:

5611566[/snapback]

 

Bli en "Bad Boy" da :) Du er mann og da er det ikke unaturlig for deg å oppføre deg deretter. En mann går rak i ryggen og driter i hva alle andre mener om han. Gå som om du skulle eie stedet. Selvtillit!

 

Noen småjenter mener visstnok at det de mener med "Bad Boy" er en gutt som er gangster, drikker mye, røyker og sloss. Men jeg syns det er bare teit egentlig selvom du kanskje kunne dratt noen damer med det.

 

Kanskje du bare skal være deg selv, men IKKE vær FOR snill! Da bare utnytter jentene deg.

 

REDIGERT: Når det gjelder å kysse, så er ikke det noe problem i det heletatt. Prøv å kyss deg på armen og se hvor naturlig det er. Kanskje det er innebygd i oss.

 

Når det gjelder tungekyss og sånt, så er det vel bare å øve seg. Hvis du mener at du kommer til å drite deg ut med jenta, så kan du jo kysse med neven din :p

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...