Gå til innhold

[Løst]Et eget sted for oss litt eldre?


Ønsker du en kategori som dette på forumet?  

94 stemmer

  1. 1. Ønsker du en kategori som dette på forumet?

    • Ja.
      50
    • Nei.
      33
    • Vet ikke/ingen formening.
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg er en fin-fin ide da jeg daglig irriterer meg over tråder med (for meg) idiotiske temaer. Temaer som en hadde ungått hvis trådstarteren hadde vært noen år eldre.

 

Slik jeg kunne tenkt meg det så skulle forumet for oss litt eldre vært en nøyaktig kopi av forumet forøvrig bare at det var kun tråder postet av "superbrukere" (eller hva dere nå ville kalle det) synes i de forskjellige katogoriene.

 

Og selvfølgelig en måte å kunne justere hva en vil se, om en vil se alt og alle eller om en vil se poster av folk mellom 10-15, 15-20, 20-25/ folk over xx eller folk under xx osv.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Dette synes jeg er en fin-fin ide da jeg daglig irriterer meg over tråder med (for meg) idiotiske temaer. Temaer som en hadde ungått hvis trådstarteren hadde vært noen år eldre.

 

Slik jeg kunne tenkt meg det så skulle forumet for oss litt eldre vært en nøyaktig kopi av forumet forøvrig bare at det var kun tråder postet av "superbrukere" (eller hva dere nå ville kalle det) synes i de forskjellige katogoriene.

 

Og selvfølgelig en måte å kunne justere hva en vil se, om en vil se alt og alle eller om en vil se poster av folk mellom 10-15, 15-20, 20-25/ folk over xx eller folk under xx osv.

8508319[/snapback]

 

Selv en 13 åring kan komme med mange glupe ting. synes også dette er en dårlig ide.

 

Den eneste perfekte måten å løse dette på må være at man innfører ett ratingsystem, hvor man kan gi en stemme på brukeren om posten hans var god eller dårlig.

Lenke til kommentar

Ja det er også en god ide.

 

men hvorfor skulle ikke folk her på forumet få lov til å velge hva en vil se?

 

Hvis jeg ikke synes det er så gøy at "Vis nye poster" fylles opp av "Er penisen min for liten" eller "hvem er CPU" eller "AMD vs GeForce" så er det vel opp til meg ? Det er jo uansett ikke tråder jeg har stor interessse av? Skal en bli tvunget til å lese spørsmål en bare blir irritert over?

Lenke til kommentar

Mhm, det er noe jeg har mast om utallige ganger og de fleste var også enig, men Ueland har ikke fått ræva i gir (såvidt jeg vet).

 

Men 2 av eksemplene mine var i katogorier jeg er innom gjevnlig som jeg bare ser en måte å filtrere vekk uten å ta ut det jeg faktisk vil se og det er å kunne velge poster etter aldersgrupper som er definert av meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...