Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23875255

 

her lover de mange flere kanaler

 

Du får info for å se Disney Channel, TV 2, NRK, TV3, Goal1 & 2, Liverpool TV, MUTV, Chelsea TV, National Geographic, Animal Planet, Discovery, HBO, Disney, MTV... mm... gratis på pc

 

(Pakistan,  Tyrkia,  Kina,  Danmark,  India,  Korea,  Vietnam,  England,  Spania...)

 

koster 99 kr for et år, er litt skjepisk siden det i utgangspunket er gratis,, men jeg tenkte å prøve det..

 

jeg kan gi en tilbake mld om noen er inntresert?

5708907[/snapback]

 

Hadde vært flott om du ga en tilbakemelding på det.... selv er jeg ganske skeptisk til en slik tjeneste

Lenke til kommentar

Hmm..

 

Ser at discovery har dukket opp i listen igjen..

 

Er litt hypp på å få se den, men problemet når er at det kun er svart skjerm! Buhuu..

 

Skulle vært et slags eget forum, hvor man evt kunne kommunisert med de som sender kanalene..

 

Er jo ikke sikkert at han er klar over at det er svart skjerm for oss :p

Lenke til kommentar
prøver igjen jeg..

Får denne feilmeldingen

Kan ikke spille av filen fordi det oppstod en nettverksfeil. Det kan hende at serveren er utilgjengelig. Kontroller at du er koblet til nettverket, og at proxy-innstillingene er riktige.

Har skjekket proxy greiene..

Noen som har noen tips?

5706189[/snapback]

Prøver igjen.. virker som jeg bare blir ignorert..

*Hjelp!*

Lenke til kommentar
Er dette gratis, og til dere som har testet, funker det bra?

 

Orker ikke å lese igjennom 30 sider :p

5718000[/snapback]

Ja det er gratis og det virker bra noen ganger og ikke fullt så bra andre ganger. Nå har jeg sett på TV2 siden 21 uten problemer, men jeg er ikke alltid så heldig.

 

Eneste måten å finne ut om du liker det er å prøve. Det tar ca 2 minutter fra du starter å laste ned programmet til du ser på en TV kanal etter ditt ønske.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23875255

 

her lover de mange flere kanaler

 

Du får info for å se Disney Channel, TV 2, NRK, TV3, Goal1 & 2, Liverpool TV, MUTV, Chelsea TV, National Geographic, Animal Planet, Discovery, HBO, Disney, MTV... mm... gratis på pc

 

(Pakistan,  Tyrkia,  Kina,  Danmark,  India,  Korea,  Vietnam,  England,  Spania...)

 

koster 99 kr for et år, er litt skjepisk siden det i utgangspunket er gratis,, men jeg tenkte å prøve det..

 

jeg kan gi en tilbake mld om noen er inntresert?

5708907[/snapback]

 

ja ja,, fikk en fil med streaming adresser og masse p2p programmer. noe funker bra, noe funker passe, noe funker ikke :ohmy:

 

fikk ikke lastet filen opp her, men jeg laget en ny en via torrent..

 

so from me to you ...

 

http://ts.searching.com/torrent/605685/Wat...reaming_and_p2p

Lenke til kommentar

hmm .trodde ikke det var noe galt når ikke innholdet er ulovelig.. er freeware med prog som tV Koo & P2PLIVE og flere, og url linker for bruk med winamp

 

men ber om unskyldning hvis det var galt, er bare å fjerne den om nødvendig, så kan de som øsnker det heler søke etter fila på en viss side

pm mee

 

driver å seeder skulle funke.. gi det litt tid, hvis ikke skal jeg ta en titt i morgen på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...