Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

har nå sittet og sett på cl fra tvnettet.com, kjøpte meg et abonnement. Jeg er godt fonøyd med opplegget. Det er ikke p2p om noen lurte på det.

 

Kjøpte meg et ukers abonnement for 1 kr og jeg har hatt tilgang til alle cl kampene, bortsett fra bayern - milan.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, da misforstod jeg, trodde du la ut det programmet som koster 99kr på qxl jeg...

 

men kan jo hende det også er en samling av freeware... vet ikke, har ikke satt meg inn i det så veldig... vet bare at tvkoo var noe dritt... hehe... men men...

5723439[/snapback]

Det er ikke en samling av freeware. Jeg sitter som sagt og ser på CL nå, gjennom den tjenesten de tilbyr. Du logger deg på siden deres, så laster du ned en stream som du kjører i winamp.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23875255

 

her lover de mange flere kanaler

 

Du får info for å se Disney Channel, TV 2, NRK, TV3, Goal1 & 2, Liverpool TV, MUTV, Chelsea TV, National Geographic, Animal Planet, Discovery, HBO, Disney, MTV... mm... gratis på pc

 

(Pakistan,  Tyrkia,  Kina,  Danmark,  India,  Korea,  Vietnam,  England,  Spania...)

 

koster 99 kr for et år, er litt skjepisk siden det i utgangspunket er gratis,, men jeg tenkte å prøve det..

 

jeg kan gi en tilbake mld om noen er inntresert?

5708907[/snapback]

 

ja ja,, fikk en fil med streaming adresser og masse p2p programmer. noe funker bra, noe funker passe, noe funker ikke :ohmy:

 

fikk ikke lastet filen opp her, men jeg laget en ny en via torrent..

 

so from me to you ...

 

http://ts.searching.com/torrent/605685/Wat...reaming_and_p2p

5723212[/snapback]

 

til dere som lastet ned den torrenten. han dere laste den opp på en annen måte? eg skulle prøve å laste den ned i går, og då fikk eg ikkje lastet den ned.

 

noen som har en FTP server eller kan laste den opp en eller annen plass på nettet? plese.

Lenke til kommentar
prøver igjen jeg..

Får denne feilmeldingen

Kan ikke spille av filen fordi det oppstod en nettverksfeil. Det kan hende at serveren er utilgjengelig. Kontroller at du er koblet til nettverket, og at proxy-innstillingene er riktige.

Har skjekket proxy greiene..

Noen som har noen tips?

5706189[/snapback]

Prøver igjen.. virker som jeg bare blir ignorert..

*Hjelp!*

5717280[/snapback]

Hjelp!

Seriøst ingen her som vil hjelpe!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...