Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
crawford, man kan jo få seg noe omtrent hvor som helst da x]

6320968[/snapback]

desp ftw.

6325950[/snapback]

 

 

jeg desp ? haha

6326924[/snapback]

 

Sa jeg "deg"? Men om man kan få seg "overalt" så må man senke standarden.

6327222[/snapback]

Man burde vel heller heve standaren et par hakk. Kan du få deg overalt så har du ikke særlig til standar fra før så.
Lenke til kommentar
Glattbarbert er best. Litt hår er minst stress. Utrolig deilig å bli suttet på ballene med nystusset hår.

6328998[/snapback]

 

Glattbarbert FTW! Ingenting slår en blowjob når man er nybarbert.. :love:

6329484[/snapback]

 

 

crawford, man kan jo få seg noe omtrent hvor som helst da x]

6320968[/snapback]

desp ftw.

6325950[/snapback]

 

 

jeg desp ? haha

6326924[/snapback]

 

Sa jeg "deg"? Men om man kan få seg "overalt" så må man senke standarden.

6327222[/snapback]

Man burde vel heller heve standaren et par hakk. Kan du få deg overalt så har du ikke særlig til standar fra før så.

6329507[/snapback]

 

Crawford sa på FEST PÅ BYGDA... jeg mente det sånn at man ikke trengte å dra på bygda.. ikke missforstå da :p

Jeg er ikke laus og tar alt! Antallet jeg har pult kan dere telle på 1 hånd!

Lenke til kommentar

Det er alltid et helvete å barbere pungen. Selv med barbermaskinen jeg har nå, en bran til nesten 3000 kr, så er det et reint helvete å barbere pungen, det blir alltid blod ut av det :p Nybarbert er herlig helt til det begynner å vokse... å fy faen det klør hehe.

Lenke til kommentar
Det er vell strengt tatt nesten like mange menn som blir voldtatt, men som ikke tør å innrømme det...

6331490[/snapback]

Det er nok noen menn som blir voldatt og de er nok underrepresentert på statestikken, men jeg tror likevel det er langt langt langt ifra så mange menn som kvinner som blir voldtatt. (Dette henger sammen med kjønnskultur og kjønns-roller..)

 

EDIT: Hva gjør det i denne tråden egentlig, virker som du svarer på noe noen andre har skrevet men jeg finner liksom ikke det inlegget... :huh:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
(Dette henger sammen med kjønnskultur og kjønns-roller..)

6331505[/snapback]

Evt det at menn faktisk klarer å voldta en kvinne og ikke vice versa.

6331545[/snapback]

Har ikke benektet det, det du nevner er vel faktisk i stor grad grunnlaget for rollene. (Som strengt tatt er utdatert og mye på vei ut, men henger litt igjen her og der... rare greier...)

Lenke til kommentar
Det er alltid et helvete å barbere pungen. Selv med barbermaskinen jeg har nå, en bran til nesten 3000 kr, så er det et reint helvete å barbere pungen, det blir alltid blod ut av det :p Nybarbert er herlig helt til det begynner å vokse... å fy faen det klør hehe.

6331357[/snapback]

 

Bruker høvel jeg, og har pr dags dato aldri kuttet meg i pungen.

Lenke til kommentar
Det er alltid et helvete å barbere pungen. Selv med barbermaskinen jeg har nå, en bran til nesten 3000 kr, så er det et reint helvete å barbere pungen, det blir alltid blod ut av det :p Nybarbert er herlig helt til det begynner å vokse... å fy faen det klør hehe.

6331357[/snapback]

 

Bruker høvel jeg, og har pr dags dato aldri kuttet meg i pungen.

6333650[/snapback]

 

True.

Lenke til kommentar
Det er alltid et helvete å barbere pungen. Selv med barbermaskinen jeg har nå, en bran til nesten 3000 kr, så er det et reint helvete å barbere pungen, det blir alltid blod ut av det :p Nybarbert er herlig helt til det begynner å vokse... å fy faen det klør hehe.

6331357[/snapback]

 

Bruker høvel jeg, og har pr dags dato aldri kuttet meg i pungen.

6333650[/snapback]

Hehe, samme her, pleier dog ikke å gjøre det så ofte, irriterende når det klør :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...