Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gpunkt er indre, klitoris er ytre orgasme altså:p men eg spør om gpunkt :p ytre har eg gitt ho mange ganger med tunga og litt forskjelligt..

6266562[/snapback]

Fant en arti teknikk noen uker siden, går ut i fra misjonær med anklene på skuldra. I stedet for å gå inn og ut, prøv å løfte henne opp og ned mens du er dypt inni. Madrass med dype fjærer og sprett er en fordel.. Det hun får da er ikke klitoris-orgasme :tease:

 

EDIT: Altså, hennes ankler på hans skuldre. Blir vanskelig å få sine egne ankler opp dit, men sletts ikke umulig.

6266639[/snapback]

 

Det funka, som faen. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
crawford, man kan jo få seg noe omtrent hvor som helst da x]

6320968[/snapback]

desp ftw.

6325950[/snapback]

 

 

jeg desp ? haha

6326924[/snapback]

 

Sa jeg "deg"? Men om man kan få seg "overalt" så må man senke standarden.

6327222[/snapback]

Vel, ikke med mitt utseende. :p

Jeg er absolutt enig at man må senke standaren, hvis man kan alltid kan få seg noe.

Lenke til kommentar
Er alltid noen desperate jenter der ute som tar hva de får.... Ikke nødvenigvis fordi de er så himla kåt. Men fordi de trenger sårt å merke at de er "attraktive". At de blir lagt merke til.

 

Mått råd : Sjekk opp den fulleste eller den ensomste  ;)  :p

6327950[/snapback]

 

eller de som generelt er like billige som ikea panner...

Lenke til kommentar

Mitt poeng var no mer at uansett hvem du er så er går det fint ann å finne seg en one night stand. Men å velge fulle eller innmari "naive" jenter, som bare flyger rundt på rosa skyer når noen viser interrese er vel ikke særlig snilt da. Å ligge med jenter som ikke vet hva din ene hensikt er i mine øyne slemt. I vertfall vist de hadde håpet på noe mer, eller var såpass full at de ikke viste hva de gjorde. Syntes ikke man burde synke på det nivået. One nights stands er greit , så lenge begge vet at det er det det er. ;)

Lenke til kommentar

Det er bedre at jeg tar denne uvitende, fulle jenten enn at hun ender i hendene på en skurk. Jeg tar ansvar ved å ligge med samtlige fulle jenter jeg støter på, for å redde dem fra en potensiell krise (enten at han er drittsekk, voldelig, prøver å voldta, har liten tiss). Det er godt å vite at jeg hjelper til her i verden. :)

Lenke til kommentar
Er ingen "ære" i å ligge med en drita full jente... Hadde ikke hun gjort det edru, så la henne  være. Irriterer meg over at det finnes så mange gutter der ute som skryter over slikt, når de egentlig burde skamme seg  :ermm:

6328302[/snapback]

 

 

vanskelig og bedømme det der. men er jo normalt slik for en norsk ungdom som fester med normal intensitet at 4 av 5 ganger det blir noe er nettop i fylla....

 

hvis du da ikke tenker på at man utnytter extremt fulle jenter, kler av de også videre..?

Lenke til kommentar
Er ingen "ære" i å ligge med en drita full jente... Hadde ikke hun gjort det edru, så la henne  være. Irriterer meg over at det finnes så mange gutter der ute som skryter over slikt, når de egentlig burde skamme seg  :ermm:

6328302[/snapback]

Du kan vel ikke vite om hun hadde gjort det edru eller ikke? Jeg ser ikke poenget med å vente til neste dag, for så å spørre om hun vil. Da tar vi heller sjansen :)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Så sant, så sant Crazykimmi.. Men enkelte jenter ser sin snitt i å "prøve det" og skylde på "fylla" i den rette alderen også da..

Og hvorfor skulle alt være gutten "skyld" ?

6328313[/snapback]

 

Seff. Men så syntes jeg det er bedre å la henne være vist man er usikker på om man egentlig gjør det rette... Av fysiske grunner så er det som oftest gutten sin "skyld". Er lettere for dem, eller hva du vil kalle det. Hvor ofte hører du om kvinner om voldtar menn..? sjelden... Er en grunn til det å. Ikke at det gjør det noe mindre slemt at det er en kvinne som gjør det. Er faktisk ikke alle menn der ute som ville ha likt å blitt overfalt av en en helt ukjent kvinne. Ikke vet man hvor denne kvinnen har vært før, og forklare feks en kjæreste at man har blitt voldtatt av en kvinne er jo nesten en umulig situasjon. Nei, er ikke lett. Men beste regelen er vel å følge normal folkeskikk og en sunn dose fornuft. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...